نایلون حبابدار از رایج ترین انواع پلاستیک صنعتی محسوب می شود که کاربرد آن را می توان در سطح بین المللی ملاحظه نمود. فرآیند تولید  نایلون حبابدار   متفاوت از دیگر پلاستیک های موجود در بازار می باشد چون با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید و روانۀ بازار می شوند. این نوع پلاستیک به دلیل ویژگی های ظاهری که از آن برخوردار است، با عنوان پلاستیک حبابدار شناخته می شود. فروش نایلون حبابدار توسط مراکز عرضل تجهیزات ساختمانی و لفاف های بسته بندی می توان مشاهده نمود. دریا پلاستیک یکی از مراکز تولید پلاستیک های صنعتی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و همواره با بهره مندی از مواد اولیۀ مرغوب، پاسخگوی سفارشات صاحبان کارخانجات، شرکت ها و مراکز عرضۀ لفاف های بسته بندی می باشند.

خرید نایلون حبابدار ضربه گیر

از ویژگی های ظاهری نایلون حبابدار می توان به لایۀ میانی این نوع پلاستیک اشاره نمود که از حباب های هوا تشکیل شده است و توانسته اند خاصیت ضربه گیری برای آن بوجود آورند. از این رو صاحبان مشاغل جهت حفظ و نگهداری کالاهای مختلف که هر لحظه حین حمل و نقل آنها، که ممکن است دچار آسیب دیدگی می شوند، می توانند از مزایای نایلون حبابدار استفاده نمایند.

پلاستیک حبابدار با عنوان نایلون ضربه گیر نیز شناخته می شود و نوع مواد اولیه ای که برای تولید آن مورد استفاده قرار گرفته می شود، نقش مؤثر بر روی کیفیت و دوام آن خواهد داشت. موارد کاربرد عمدۀ نایلون حبابدار را می توان در صنعت تولید لوازم خانگی، تجهیزات صنعتی، قطعات خودرو و ماشین آلات سنگین، بسته بندی لوازم اداری، اسباب کشی منزل و مواردی از این قبیل آن ملاحظه نمود. قیمت نایلون حبابدار بر اساس میزان ضخامت، سایز حباب و نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ آن تعیین می گردد. جهت خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک اقدام نمائید.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 307
نمایش همه
علاقه مندی ها ()