خرید پلاستیک حبابدار بخشی از اقلام مورد نیاز در پروسۀ تولید و عرضۀ محصولات به شمار می رود. به دلیل رواج کاربرد پلاستیک حبابدار، در مقالۀ این هفته تلاش داریم به ویژگی های این نوع نایلون صنعتی بپردازیم. بدون شک آگاهی داشتن از ویژگی های یک محصول، به شما کمک می کند که بتوانید کالای مناسبی را خریداری نمائید.

استقبال صاحبان صنایع از خرید پلاستیک حبابدار ، به دلیل ویژگی های این نوع نایلون می باشد که قابلیت حفظ و نگهداری اقلام در برابر ضربات وارده حین حمل و نقل را دارد. شرکت باران پلاست به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید لفاف های بسته بندی همچون پلاستیک حبابدار و ... فعالیت می کنند و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان گرامی می باشند.

مهمترین نکات خرید پلاستیک حباب دار

اگر در پی خرید پلاستیک حبابدار هستید، توصیه می کنیم در ابتدا سایز اقلام و میزان حساسیت آنها را در نظر بگیرید. این نوع پلاستیک متشکل از لایه ای با حباب های پر از هوا می باشد که باعث ضربه گیری این محصول می شود. جهت تولید نایلون حبابدار از دستگاه های مخصوص بهره گرفته می شود. مجموعۀ باران پلاست در حوزۀ تولید مستقیم و فروش بدون واسطه فعالیت می کند و به همین دلیل قیمت گذاری محصولات پلاستیک این مجموعه نسبت به بازار و دیگر همکاران ارزان است. در نتیجه جهت خرید پلاستیک حبابدار ضربه گیر با قیمت ارزان می توانید از طریق شرکت باران پلاست اقدام نمائید.

به طور کلی قیمت فروش نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه  بر اساس قیمت مواد اولیۀ تولید نایلون تعیین می گردد. بدین ترتیب شاهد نوسان قیمت نایلون حبابدار در بازار می باشیم که می توانید با آسودگی خاطر از طریق مراکز تولیدی پلاستیک، نایلون با نازل ترین قیمت خریدای نمائید. هم اکنون متناسب با سایز محصولات می توانید اقدام به خرید پلاستیک حبابدار سه بعدی با ضخامت بیشتر نمائید که دارای دوام بیشتری است.

   باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()