پلاستیک ضربه گیر از دیگر انواع نایلون صنعتی است که کاربرد آن را می توان در اکثر صنایع کوچک و بزرگ مشاهده نمود. همانطور که از عنوان این نوع پلاستیک مشخص است، جهت امور بسته بندی مود استفاده قرار گرفته می شوند و می توان در مدل های مختلف آن را تهیه نمود. نایلون حبابدار با عنوان پلاستیک ضربه گیر در بازار شناخته می شود. علت نامگذاری این نوع نایلون با این عنوان، داشتن لایه ای از حباب های هوا در ابعاد متفاوت می باشد که همانند تشک عمل نموده و باعث جلوگیری از ورود ضربه می شود. شرکت باران پلاست به عنوان تولید کننده و مرکز توزیع انواع پلاستیک صنعتی در حال فعالیت می باشد و توانسته اند امکان خرید پلاستیک ضربه گیر را در سایزهای مختلف برای مشتریان در سراسر کشور فراهم سازند.

خرید پلاستیک ضربه گیر

پلاستیک ضریه گیر یا حبابدار در سایزهای دو بعدی و سه بعدی قابل تهیه هستند. بنابراین کارخانجات متناسب با سایز محصولات و جنس آنها می توانند اقدام به خرید نایلون حبابدار ضربه گیر نمایند. هر چه ابعاد محصولات بزرگ تر باشد، قطعاً پلاستیک ضربه گیر با حباب های بزرگ تر می تواند بیشتر ماهیت و خاصیت ضربه گیر بودن خود را حفظ کند. بنابراین اگر در خصوص انتخاب و خرید پلاستیک ضربه گیر مناسب اطلاعات مکفی در اختیار ندارید، می توانید با واحد فروش باران پلاست مشورت نمائید.

فروش پلاستیک ضربه گیر به صورت رولی در متراژهای مختلف انجام می پذیرد. بدین ترتیب متناسب با نوع اقلام می توانید مناسب ترین نایلون ضربه گیر حبابدار را خریداری نموده و جهت حفظ و نگهداری آنها حین حمل و نقل استفاده نمائید. جهت اطلاع از لیست قیمت خرید پلاستیک حبابدار می توانید با دفتر فروش شرکت باران پلاست تماس گرفته و پس از بررسی تمام جزئیات نسبت به خرید پلاستیک با کیفیت و مرغوب اقدام نمائید.

   باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()