فروش نایلون حبابدار بخشی از بازار خرید و فروش تجهیزات بسته بندی را به خود اختصاص می دهد چون این نوع پلاستیک به سبک متفاوت تولید می شوند. نایلون حبابدار به صورت دو لایه و 5 لایه ای تولید می شود و به همین دلیل از ضخامت بالایی برخوردار بوده و دارای ماهیت ضربه گیری است. به همین دلیل اکثر کارخانجات جهت بسته بندی ایمن محصولات از مزایای این نوع پلاستیک بهره می گیرند. فروش نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای در ابعاد متفاوت است. در نتیجه کاربری این نوع پلاستیک برای کارخانجات بسیار راحت تر می باشد. اگر قصد تأمین مقدار زیادی پلاستیک حباب دار رولی را دارید، می توانید بدون واسطه از طریق شرکت باران پلاست، تهیه نمائید.

فروش نایلون حبابدار با دوام

توسط این مجموعۀ معتبر، فروش نایلون حبابدار به صورت رول های آماده و یا سفارشی در ابعاد متفاوت صورت می پذیرد. بدون شک کیسه نایلون حبابدار و یا رول این نوع پلاستیک در موقعیت های مختلف جهت بسته بندی اقلام و محصولات متفاوت بسیار کاربردی است. نکتۀ مهمی که بایستی زمان خرید و به کارگیری آن مد نظر داشته باشید، سایز حباب این نوع پلاستیک می باشد. بدیهی است فروش نایلون حبابدار با قیمت ارزان می تواند به بازار رونق دهد.

شفاف بودن، استحکام، تنوع بالا در ابعاد و کیفیت مرغوب از ویژگی های شاخص پلاستیک ضربه گیر محسوب می شوند. به همین خاطر شاهد رونق فروش نایلون حبابدار در بازار عرضۀ پلاستیک های بسته بندی می باشیم. قیمت نایلون حبابدار بر پایۀ فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که جنس، قیمت مواد اولیه، سایز حباب و مدل آن از جملۀ این موارد به شمار می روند. در حال حاضر جهت استعلام لیست قیمت  خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه می توانید با شرکت باران پلاست تماس گرفته و پس از کسب اطلاعات لازم نسبت به سفارش اینترنتی پلاستیک حبابدار با قیمت ارزان اقدام نمائید.

   باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()