نایلون حبابدار یکی از انواع پلاستیک با کیفیت موجود در بازار محسوب می شود. این نوع پلاستیک با استفاده از قالب های مخصوص تولید و به بازار عرضه می شوند. تولید این نوع پلاستیک به صورت دو لایه و چند لایه صورت می پذیرد که لایۀ میانی متشکل از حباب های هوا است. با استفاده از این گونه ابزارآلات به سهولت می توانید اقلام تولید شده را به بهترین شکل ممکن بسته بندی نمائید. کاربرد نایلون حبابدار  با کیفیت مانع از نفوذ گرد و غبار و همچنین رطوبت به داخل محصولات می شود. ضمن آنکه طول عمر کالاها را نسبت به زمانی که تولید می شوند افزایش می یابد و می توان از آنها به بهترین شکل ممکن مراقبت نمود. دریا پلاستیک به عنوان یکی مراکز تامین و فروش نایلون های بسته بندی توانسته خط تولید نایلون حباب دار را مهیا نموده اند.

موارد کاربرد گستردۀ نایلون های حبابدار

علت استقبال از فروش نایلون حبابدار، تعبیۀ بالشتک های حباب هوا می باشند که لایۀ میانی این نوع پلاستیک را به خود اختصاص داده است. به همین دلیل این نوع پلاستیک به عنوان یک عایق ضربه گیر مانع از ورود فشارهای شدید به اقلام مختلف می گردد. در همین راستا شاهد به کارگیری نایلون در صنایع مختلف از جمله تولید تجهیزات و لوازم خانگی، ظروف کریستال و بلورجات، قطعات صنعتی و غیره می باشیم. صاحبان صنایع با به کارگیری نایلون حبابدار توانسته اند به میزان قابل توجهی از میزان خسارت وارده به اقلام بسته بندی حین حمل و نقل و فروش آنها بکاهند. نایلون حبابدار، نایلون استرچ ، نایلون شیرینگ و... از انواع نایلون های مورد استفاده در صنعت بسته بندی می باشند. 

به دلیل ویژگی های شاخصی که این نوع پلاستیک ها دارند، افرادی که به دنبال اسباب کشی منزل هستند، جهت جا به جایی ایمن وسایل شکستنی، حساس و بزرگ به سهولت می توانند از مزایای نایلون حبابدار بهره گیرند. نکتۀ قابل توجهی که در اینجا وجود دارد، کارفرمایان می توانند به طور مستقیم از طریق دریا پلاستیک، با قیمت ارزان نایلون حبابدار مورد نیاز خود را تأمین نمایند.

دریا پلاستیک

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 305
نمایش همه
علاقه مندی ها ()