مصارف نایلون استرچ در صنعت بسیار مشاهده می شود چون دارای ویژگی های متمایز نسبت به دیگر پلاستیک های موجود در بازار می باشد. بدین ترتیب شما متناسب با مصارفی که دارید، بهترین نایلون را خریداری نمائید. رول نایلون استرچ از مواد اولیۀ پلی اتیلن ساخته می شود. از ویژگی های اصلی فیلم استرچ می توان به خاصیت کشسانی فوق العاده بالای آن اشاره نمود و به همین دلیل در اکثر صنایع شاهد خرید نایلون استرچ و خرید آن می باشیم.

مصارف اصلی نایلون استرچ در بازار

تولید کنندگان نایلون های صنعتی با بهره مندی از مواد پلیمری شیمیایی با عنوان پلی اتیلن توانسته اند محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند. دریا پلاستیک یکی از مراکز تولید کنندۀ پلاستیک در بازار محسوب می شود که توانسته اند با استفاده از مواد اولیۀ مرغوب، موفق به تولید و عرضۀ انواع پلاستیک منجمله نایلون استرچ در ابعاد مختلف گردند.

ترموپلاستیک بر پایۀ مواد شیمیایی ساخته شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در نتیجه تولید کنندگان توانسته اند نایلون استرچ را در لایه های نازک، منسجم و منعطف تولید و به بازار عرضه نمایند. بدین ترتیب صاحبان صنایع می توانند متناسب با نوع محصولاتی که تولید می کنند، بتوانند رول نایلون استرچ را سفارش دهند. از دیگر ویژگی های شاخص نایلون استرچ می توان به مقاومت بالای این نوع پلاستیک در برابر پارگی و ضربه اشاره نمود.

بدین ترتیب پلاستیک استرچ کاربرد گسترده ای دارد. صنایع مختلف منجمله صنایع مواد غذایی، صنایع نساجی، صنایع تولید محصولات سلولزی، صنایع تولید تجهیزات چوبی و لوازم خانگی از مزایای نایلون استرچ تک لایه و یا چند لایه بهره می گیرند تا بتوانند بسته بندی مناسبی برای محصولات مختلف فراهم آورند. مدیران مشاغل و افرادی که نیاز به خرید حجم زیادی فیلم استرچ و  نایلون حبابدار دارند می توانند به طور مستقیم از تولیدی دریا پلاستیک با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمایند.

 دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 396
نمایش همه
علاقه مندی ها ()