نایلون حبابدار گزینۀ مناسبی برای ایمن سازی وسایل و محصولات در برابر ضربه و آسیب دیدگی می باشد. همانطور که می دانید پس از تولید یک کالا، می بایست آنها را تا مرحلۀ فروش در انبار، ماشین بار و در مقصد جا به جا نمود. بدین وسیله امکان ضربه و ایجاد خط و خش بر روی اینگونه وسایل وجود دارد. بنابراین جهتجلوگیری از این اتفاق و کاهش هزینه های خسارت حین حمل و نقل محصولات از مزایای خرید نایلون حباب دار برای بسته بندی اقلام مختلف استفاده نمایند.

خرید نایلون حباب دار جهت بسته بندی لوازم خانگی

تا کنون در امور اسباب کشی منزل مشارکت داشته اید و از این موضوع مهم مطلع هستید که برخی از وسایل بزرگ و یا لوازم چوبی و روشنایی جهت جابجایی آنها نمی توان از کارتن استفاده نمود. بنابراین خرید رول نایلون حبابدار می تواند بهترین گزینه برای بسته بندی این وسایل محسوب شود. ناب پلاستیک به عنوان تولید کننده لفاف و پلاستیک صنعتی در حال فعالیت می باشد و این مجموعۀ معتبر توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود، انواع پلاستیک حبابدار را با ابعاد استاندارد و یا سفارشی به مشتریان عرضه نمایند.

فروش نایلون حبابدار ضربه گیر در دو نوع حباب ریز و درشت صورت می پذیرد. بدین ترتیب صاحبان صنایع بر اساس سایز محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارند، می توانند مناسب ترین نوع این پلاستیک را تهیه نمایند. همانطور که می دانید امروزه انتخاب نوع پلاستیک علاوه بر زیبایی محصولات، بلکه در کیفیت کاربری آن تأثیرگذار می باشد. به عبارتی متناسب با کالاهای مختلف توصیه می کنیم پلاستیک مناسبی را تهیه نمائید که قابلیت حفظ و نگهداری از کالاها را در برابر ضربه داشته باشند. قطعاً این سوال برای شما بوجود آمده که چه نوع پلاستیکی می تواند علاوه بر حفظ زیبایی محصولات، آنها را در برابر آسیب ایمن نگه دارند و حمل و نقل وسایل بدون آسیب دیدگی صورت گیرد. جهت سفارش غیر حضوری نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار می توانید با ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()