نایلون شیرینگ یکی دیگر از انواع پلاستیک در امور بسته بندی محسوب می شود. این نوع پلاستیک از مواد پلیمری پلی اتیلن ساخته می شود ولی از نظر ساختار متفاوت از دیگر انواع نایلون موجود در بازار تولید و در بازار توزیع می گردد. بیشترین کاربرد آن را می توانید در صنایع مواد غذایی ملاحظه نمائید که البته در صنایع دیگر نیز به کار برده شده است. از ویژگی های بارز و متمایز کنندۀ  نایلون شیرینگ  می توان به انعطاف پذیری بالای این نوع نایلون در برابر حرارت اشاره نمود. در واقع نایلون شیرینگ تحت دمای 160 الی 230 درجه سانتی گراد تغییر شکل می دهد و بدین وسیله می توان اقلام مختلف را به صورت وکیوم بسته بندی نمود. جهت تهیۀ نایلون شیرینگ با قیمت ارزان می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

خرید نایلون شیرینگ درجه یک و ویژگی های آن

پلاستیک شیرینگ به صورت رول تک لایه و یا چند لایه تولید و به بازار عرضه می شوند. به طور کلی هر چه تعداد لایه های تشکیل دهندۀ ورق پلاستیک بیشتر باشد، دارای مقاومت بیشتری است. مدیران صنایع هنگام خرید نایلون شیرینگ، با در نظر گرفتن تمام جوانب، به سهولت می توانند متناسب با میزان مصرفی که دارند، به طور مستقیم از طریق تولید کنندگان با قیمت مناسب تهیه نمایند.

قیمت  فروش نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ بر پایۀ عوامل متعددی منجمله حجم، طول و عرض تعیین می شود. در عین حال قطر ضخامت و نوع متریال به کار رفته در فرآیند تولید پلاستیک شیرینگ تأثیرگذار می باشد. متناسب با مصارفی که در صنایع تولید محصولات غذایی، بهداشتی و دارویی دارید، توصیه می کنیم نایلون های شیرینگ را که تمام اصول و نکات بهداشتی در آن رعایت شده باشد را تهیه نمائید. در غیر اینصورت متناسب با مصارف بسته بندی در صنایع دیگر، شما به سهولت می توانید از مزایای نایلون شیرینگ با مواد درجه دو بهره گیرید. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز دریا پلاستیک تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

 دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 321
نمایش همه
علاقه مندی ها ()