پلاستیک نقش تعیین کننده ای در صنایع مختلف دارد و ما در اینجا قصد داریم به ویژگی های مهم پلاستیک حبابدار بپردازیم. همانطور که می دانید در سطح بازار شاهد عرضۀ پلاستیک با ویژگی های متمایز می باشیم که اگر فرصت داشته باشیم هر کدام از آنها را برای شما معرفی خواهیم نمود. امروزه بسیاری از کارخانجات و شرکت ها خواستار خرید نایلون حبابدار هستند چون این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است که کارایی آن را دو چندان می نماید. شرکت باران پلاست به عنوان یکی از تولید کنندگان معتبر در حوزۀ تولید و عرضۀ پلاستیک در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و توانسته بر حسب نیاز جامعه محصولاتی با کیفیت تولید و عرضه نمایند.

موارد خرید پلاستیک حبابدار

خرید و فروش نایلون حبابدار در ابعاد مختلف و به صورت چند لایه صورت می پذیرد. بدین وسیله صاحبان صنایع می توانند متناسب با کالایی که قصد بسته بندی و نگهداری آنها را دارند، اقدام به خرید پلاستیک حبابدار دو بعدی و یا سه بعدی نمایند، که در ادامه بیشتر به ویژگی آنها می پردازیم.

بدیهی است که عموم افراد از دوران کودکی آشنایی نزدیک با نایلون حبابدار دارند چون همانطور که از نامش پیداست، این نوع پلاستیک دارای یک لایه حباب هوا می باشد. بدین وسیله صاحبان صنایع بر اساس جنس و ابعاد اقلام تلاش می کنند، مناسب ترین مدل پلاستیک حبابدار را تهیه نمایند. متناسب با اقلام بزرگ با حساسیت بالا می توانند اقدام به خرید نایلون حبابدار سه بعدی و یا پلاستیک با حباب های درشت نمایند. بدون شک انتخاب نایلون مناسب به میزان قابل توجهی می تواند مانع نفوذ ضربه و فشار به کالاهای بسته بندی شده گردد. در این صورت شما با آسودگی خاطر می توانید هزینۀ خسارات حمل و نقل محصولات را به حداقل برسانید. جهت خرید نایلون حبابدار ارزان و  اطلاع از قیمت نایلون حبابدار می توانید از طریق شرکت باران پلاست اقدام نمائید.

 

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()