نایلون به دلیل ویژگی های ساختاری که از آن برخوردار است، جهت به کارگیری در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود.  فروش نایلون حبابدار در ابعاد و مدل های متفاوت صورت می پذیرد و بدین ترتیب صاحبان صنایع می توانند جهت بسته بندی اقلام مختلف، مناسب ترین پلاستیک حبابدار را تهیه نمایند. ساختار اصلی این نایلون از مواد پلیمر پلی اتیلن است که در صنعت پتروشیمی به صورت دانه ای تولید و عرضه می شوند. با توجه به اینکه پودر در هوا پراکنده می شود و می تواند آلودگی محیطی ایجاد کند ولی دانه های جامد پلی اتیلن مانع از این اتفاق شده و گزینۀ مناسبی برای تولید پلاستیک حبابدار به شمار می رود. شرکت باران پلاست به عنوان یکی از مراکز تولید کننده و فروشنده نایلون حبابدار، عریض، شیرینگ و ... راه اندازی شده است و در طول سال ها فعالیت مداوم، با تأمین مواد اولیۀ مرغوب توانسته اند محصولاتی درجه یک تولید و به بازار مصرف عرضه نمایند.

فروش نایلون حبابدار درجه یک

فروش نایلون حبابدار سه بعدی توانسته بیش از پلاستیک حبابدار دو بعدی در صنعت بسته بندی تحول ایجاد کند. چرا که متناسب با کالاهای بزرگ، بیشتر می تواند ماهیت ضربه گیر بودن پلاستیک را حفظ نماید. مهمترین ویژگی که عامل اصلی تهیۀ پلاستیک حبابدار می شود، به دلیل ضخامت و داشتن لایه ای از حباب های هوا، کمترین فشار و نیرو به کالاهای بسته بندی شده وارد می شود و طبیعتاً میزان خسارت حین جا به جایی اقلام به حداقل می رسد. برای اطلاع از قیمت نایلون حبابدار به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

در این پست، تنها به معرفی اولیۀ این پلاستیک اکتفا نمودیم تا در مقالات دیگر با جزئیات بیشتر اشاره ای به فرآیند تولید نایلون حباب دار بپردازیم. هم اکنون توسط شرکت باران پلاست، فروش نایلون حبابدار در ابعاد ریز و درشت به صورت رولی صورت می پذیرد که می توانید متناسب با نیازی که دارید، سفارش دهید.

 باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 498
نمایش همه
علاقه مندی ها ()