در طول زندگی خود از نزدیک با نایلون حباب دار برخورد داشته اید و می دانید که چه فاکتورهایی باعث ماندگاری و گسترش کاربرد نایلون حبابدار در سطح بازار جهانی شده است. این نوع پلاستیک همانطور که از نامش پیداست، دارای یک لایه حبابدار می باشد که عاملی مؤثر برای جلوگیری از ورود ضربه به محصولات می شود. بسیاری از افراد در دوران کودکی از ترکاندن حباب های هوای  نایلون حبابدار  دارای خاطرات خوشی هستند ولی به دلیل ویژگی های ساختاری که این نوع پلاستیک دارد، همچنان شاهد کاربرد این نوع پلاستیک در صنایع مختلف می باشیم. جهت خرید رول نایلون حبابدار می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید. این کمپانی در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته محصولاتی با کیفیت تولید و به بازار عرضه نمایند.

خرید پلاستیک حبابدار با نازل ترین قیمت

یکی از مصارف عمدۀ پلاستیک حبابدار و  نایلون شیرینگ را می توان در فرآیند بسته بندی محصولات در صنایع مختلف ملاحظه نمائید. این نوع پلاستیک طی چند گام متوالی تولید می شود که در ادامۀ پست بیشتر به این موضوع مهم می پردازیم. در گام ابتدایی، مواد مورد نیاز جهت تولید ذرات جامد رزین پلی اتیلن شرایط مهیا می شود. سپس مواد جامد رزین پلی اتیلن به داخل دستگاه های قالب سازی تزریق می شود. در مرحلۀ سوم تولید نایلون حبابدار، ذرات پلیمری پلی اتیلن توسط دستگاه های مخصوص حرارت داده می شود و پس از ذوب شدن، یک مادۀ مایع تولید می کنند.

در مرحلۀ بعدی، مواد مذاب و مایع درون دستگاه قالب سازی ریخته می شود و طی این فرایند یک تختۀ نازک از ورق پلاستیک ایجاد می شود و سپس قسمت میانی با حفره های هوا پر می شود. بدین ترتیب در مرحلۀ بعدی یک لایه ورق پلاستیک چسبانده می شود و بدین وسیله تولید کنندگان لفاف های بسته بندی همچون مجموعۀ دریا پلاستیک می توانند موفق به تولید و فروش نایلون حبابدار شوند.

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()