نایلون شیرینگ به عنوان پرفروش انواع پلاستیک رایج در صنعت محسوب می شود چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد است. این مشخصات ساختاری باعث تمایز قابل توجه فیلم شیرینگ با دیگر انواع نایلون موجود در بازار شده است. از قابلیت های شاخص نایلون شیرینگ می توان به خاصیت جمع شوندگی آن در برابر دمای بالا اشاره نمود. در واقع شیوۀ استفاده از این نوع پلاستیک برای صاحبان صنایع تنها به وسیلۀ دستگاه های شیرینگ حرارتی صورت می گیرد. جهت تولید این نوع پلاستیک از مواد پلیمری یورتان با کیفیت مرغوب استفاده می شود که قابلیت حفظ انعطاف پذیری استاندارد را داشته باشد. دریا پلاستیک به عنوان یکی از کمپانی های معتبر و با سابقه در عرصۀ تولید و توزیع پلاستیک های صنعتی توانسته اند موفق به فروش نایلون شیرینگ گردند.

خرید پلاستیک شیرینگ با بهترین کیفیت

نایلون شیرینگ به دلیل داشتن خاصیت جمع شوندگی توسط دستگاه های مخصوص مورد استفاده قرار گرفته می شوند. تولید حرارت معین موجب تغییر حالت این نوع پلاستیک می شود و بدین وسیله شرایط برای بسته بندی اقلام منطبق با سایز آنها ایجاد می گردد. تولید نایلون شیرینگ به صورت رولی و یا کیسه ای می باشد که البته اکثر کارخانجات و مجموعه های توزیع و بسته بندی از مزایای پلاستیک شیرینگ رولی بهره می گیرند. فروش نایلون حبابدار از طریق سایت با قیمت ارزان انجام می گیرد. 

از ویژگی های مهم پلاستیک شیرینگ می توان به چاپ پذیری، مقاومت بالا، تنوع ابعاد و کیفیت بالای آن اشاره نمود. بدین ترتیب صاحبان صنایع می توانند متناسب با ابعاد اقلام از مزایای نایلون شیرینگ جهت بسته بندی استفاده نمایند. تولید و عرضۀ پلاستیک شیرینگ به صورت تک لایه و چند لایه صورت می پذیرد و کارخانجات به سهولت می توانند مناسب ترین سایز رول شیرینگ را به طور مستقیم از طریق مجموعۀ دریا پلاستیک با قیمت ارزان تر از بازار تهیه نمایند.

 دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()