قیمت نایلون حبابدار بر پایۀ عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به جنس، نوع و ابعاد آن اشاره نمود. قطعاً از این موضوع مهم مطلع می باشید که پلاستیک حباب دار دارای کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف می باشد. نایلون حبابدار از جمله محصولاتی است که توسط شرکت باران پلاست در سایزهای متفاوت تولید و عرضه می شود. طراحی حباب هوا برای این نوع پلاستیک توانسته مقاومت آن را در برابر ضربه دو چندان نماید. قطعاً نایلون حبابدار به عنوان پلاستیک ضربه گیر در فرایند بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. جهت اطلاع از  قیمت نایلون حبابدار  در بازار تهران می توانید با مرکز فروش باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

مهمترین عوامل تعیین قیمت نایلون حباب دار

نکتۀ مهم و اساسی که در حوزۀ فروش نایلون حبابدار وجود دارد، این است که کارفرمایان می توانند بر اساس محصولات متعددی که در اختیار دارند، به طور مستقیم از طریق کارخانجات تولید پلاستیک، به صورت رول و یا کیسه ای این نوع نایلون را تهیه نمایند. تولید نایلون حبابدار به صورت چند لایه ای می باشد که بین 2 الی 7 لایه می تواند بر اساس سفارش مشتریان انتخاب گردد. قیمت خرید پلاستیک حبابدار بر پایۀ سایز حباب و میزان ضخامت آن تعیین می گردد. به طور کلی کاربرد گستردۀ این نوع پلاستیک را می توان در امور نگهداری و بسته بندی اقلام شکستنی و حساس ملاحظه نمود.

قیمت نایلون حبابدار دو بعدی متفاوت از قیمت نایلون حبابدار سه بعدی است. در عین حال مبتنی بر ابعاد محصولات و نوع آنها، کارخانجات مناسب ترین مدل پلاستیک حباب دار را سفارش می دهند. کارخانجات تولید لوازم خانگی، تجهیزات روشنایی و نورپردازی، صنایع هوایی، صنایع پزشکی، صنعت ساخت قطعات صنعتی و خودروسازی، تولید تجهیزات چوبی، صنایع تولید لوازم الکترونیکی و دیجیتالی تنها برخی از مشاغلی هستند که جهت بسته بندی و حمل و نقل محصولات تولیدی خود می توانند از طریق شرکت باران پلاست با قیمت ارزان اقدام به خرید نایلون حبابدار نمایند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 457
نمایش همه
علاقه مندی ها ()