فروش نایلون حبابدار بخش مهمی از صنعت پلاستیک را به خود اختصاص می دهد. تا کنون نایلون های حباب دار را که با عنوان پلاستیک ضربه گیر شناخته می شوند را ملاحظه نموده اید. قطعاً در دوران کودکی تجربۀ ترکاندن حباب های این نوع پلاستیک را داشته اید و خاطرات خوبی را برای شما یادآور می شود. در ادامۀ پست قصد دارم به معرفی این نوع پلاستیک بپردازم و اینکه  فروش نایلون حبابدار در چه مدل هایی رواج دارد؟ شرکت باران پلاست به عنوان یکی از تولید کنندگان لفاف های پلاستیکی در حال فعالیت می باشد. بدین ترتیب توانسته اند متناسب با نیاز مشتریان نایلون های حبابدار را تولید و عرضه نمایند.

فروش نایلون حباب دار ارزان و مرغوب

استقبال گسترده از فروش نایلون حبابدار به دلیل کیفیت بالا و شکل ظاهری آن می باشد که دارای ماهیت ضربه گیری است. تولید پلاستیک حبابدار به صورت تک لایه و یا چند لایه صورت می پذیرد. بدین وسیله صاحبان صنایع با مد نظر قرار دادن مزایای این نوع پلاستیک، جهت بسته بندی برخی از کالاهایی که دارای حساسیت بالایی نسبت به ضربه و شکستگی می باشند، اقدام به خرید نایلون حبابدار می نمایند. انتخاب پلاستیک از نظر دوخت، سایز حباب و میزان ضخامت صورت می پذیرد. بدین ترتیب در سطح بازار شاهد فروش نایلون حبابدار دو بعدی و سه بعدی یا مکعبی می باشیم. برای اطلاع از قیمت نایلون حبابدار به سایت مراجعه فرمایید.

عموماً کاربرد عمدۀ نایلون های حبابدار را می توان در امور بسته بندی تجهیزات و قطعات الکترونیکی، قطعات صنعتی، دستگاه های الکتریکی، لوازم خانگی، تجهیزات روشنایی، تجهیزات چوبی و ... ملاحظه نمود. بدون شک استفاده از پلاستیک مناسب می تواند باعث جلوگیری از ورود ضربه و فشار جدی به اقلام گردد. در همین راستا همچنان شاهد گسترش کاربرد نایلون های حبابدار در امور بسته بندی اقلام در کارخانجات و همچنین امور اسباب کشی منزل می باشیم. مجموعه هایی که نیاز به تهیۀ حجم زیادی پلاستیک حبابدار دارند، می توانند با قیمت ارزان از طریق شرکت باران پلاست، نایلون مورد نیاز را تأمین نمایند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 451
نمایش همه
علاقه مندی ها ()