دستگاه سیل وکیوم از دستگاه های بسته بندی می باشد که برای بسته بندی انواع ظروف مورد استفاده قرار می گیرد. از این دستگاه در مکان هایی مانند هتل ها، فروشگاه ها، رستوران ها، آبمیوه فروشی ها ، کترینگ ها و... استفاده می شود. دستگاه سیل وکیوم برای بسته بندی انواع مواد غذایی ، مواد دارویی ، مواد شیمیایی ، پلاستیکی و... مورد استفاده قرار می گیرد. در دستگاه سیل وکیوم برای بسته بندی محصولات، هوای داخل بسته را خارج می کند و گاز مخصوص به داخل بسته ها پمپ می شود و به همین جهت موجب افزایش عمر مواد غذایی می شود.

دستگاه سیل وکیوم چیست؟

دستگاه سیل وکیوم از دستگاه های بسته بندی بوده که با تخلیه ی هوای داخل بسته بندی و با تزریق گاز به درون بسته ها موجب نگهداری بهتر از مواد غذایی می شود. با استفاده از دستگاه سیل وکیوم می توان انواع مواد غذایی مانند قارچ، گوشت، سبزیجات ، خشکبار و.. را بسته بندی کرد.

بسته بندی هایی که توسط دستگاه سیل وکیوم شکل می گیرند به دلیل فرایند بسته بندی توسط این دستگاه، مواد غذایی به دور از کپک، بو گرفتن و اکسیده شدن و ... می باشند و همین امر موجب شده از دستگاه سیل وکیوم در بسیاری از مراکز عرضه ی مواد غذایی استفاده شود.

انواع دستگاه سیل وکیوم

  • دستگاه سیل وکیوم القایی
  • دستگاه سیل وکیوم حرارتی

قیمت دستگاه سیل وکیوم

دستگاه سیل وکیوم در قیمت های مختلف در بازار به فروش می رسد که در این مرکز قیمت دستگاه سیل وکیوم ، بر اساس فاکتور های مختلف در نظر گرفته می شود. این مرکز انواع دستگاه سیل وکیوم را با بهترین کیفیت عرضه می نماید و می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی نیز انجام دهید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
1 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 825
نمایش همه
علاقه مندی ها ()