نایلون شیرینگ، یک روکش پلاستیکی است که از مزایای مختلف آن می توان به محافظت از محصول، زیبایی محصول، کنار هم قرار دادن محصولات و محافظت از آن در برابر آسیب به هنگام حمل و نقل و جابجایی اشاره کرد.  بسته بندی نوشیدنی و آب معدنی احتمالا چیزی است که بارها با آن برخورد کرده و از نزدیک دیده‌اید. با توجه دقیق به این بسته بندی‌ها متوجه می‌شوید که بسته بندی محکم و شفافی بوده! و چندین بطری نوشیدنی را به خوبی کنار هم قرار داده است. شایان ذکر است که  دستگاهی که این بسته بندی را به خوبی انجام می دهد، پک شیرینگ نام دارد! که یکی از برجسته ترین دستگاه های صنعتی در بسته بندی محصولات در خطوط تولیدی مختلف می‌باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر از ماهیت، عملکرد و همچنین قیمت نایلون شیرینگ ، می‌توانید با مشاورین باران پلاست در ارتباط باشید.

توجه داشته باشد که مرکز مورد نظر برای خرید نایلون های بسته بندی باید معتبر باشد بنابراین ما به شما دریا پلاستیک را پیشنهاد می کنیم. فروشگاه دریا پلاستیک از مراکز پخش کننده ی نایلون شیرینگ با کیفیت بالا می باشد که انواع این نایلون را با بهترین قیمت به شما ارائه می کند.

بهترین قیمت نایلون شیرینگ

لازم به توضیح است که باران پلاست به دلیل عرضه و توزیع مستقیم انواع نایلون‌های بسته بندی و حذف هزینه‌های واسطه گری، توانسته است قیمت محصولات بسته بندی خود، از جمله قیمت نایلون شیرینگ را در طیف مشتری پسندتری قیمت‌گذاری نماید. پیشنهاد می‌شود جهت اطلاع از قیمت نایلون شیرینگ با متخصصین فروش باران پلاست تماس حاصل نمایید.

مجموعه ی دریا پلاستیک یکی از مراکز عرضه کنده ی انواع نایلون های بسته بندی مانند نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ می باشد. این مجموعه با ارائه ی محصولات با کیفیت موجب جلب رضایت مشتریانش شده است.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()