طراحی و تولید ساک پارچه ای نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است. چرا که عموم افراد به ماهیت کاربرد ساک دستی پارچه ای پی برده اند و در راستای حفظ محیط زیست تلاش می کنند این نوع  ساک پارچه ای را جایگزین ساک نایلونی نمایند. جهت تولید ساک پارچه ای از پارچۀ اسپان باند یا همان نان وون با گرماژ متفاوت استفاده می شود. ساک پارچه ای به دلیل ویژگی های قابل توجهی که دارد به عنوان یکی از اقلام پرفروش در سطح بازار به شمار می رود. پارچه ای که جهت تولید ساک پارچه ای مورد استفاده قرار گرفته می شود از نوع بدون بافت و به صورت لایه ای می باشد.

علت استقبال از خرید ساک پارچه ای

شرکت پارچینه به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ پارچه های اسپان باند فعالیت می کند و توانسته با تأمین دستگاه های پیشرفته انواع ساک پارچه ای را را در ابعاد و رنگبندی متفاوت تولید و به بازار مصرف عرضه نماید.

از عوامل مهم و کلیدی که موجب افزایش فروش کیسه پارچه ای در سطح بازار شده است، قیمت مناسب و ماندگاری بالای این نوع ساک دستی می باشد. از ویژگی های قابل توجه ساک پارچه ای سوزنی می توان به قابلیت آب گریز بودن و دوام بالای آن اشاره نمود. ضمن آنکه دارای قابلیت چاپ پذیری می باشد و این مسئله موجب شده تا شرکت ها و کارخانجات از ساک پارچه ای به عنوان یکی از اقلام تبلیغاتی استفاده می نمایند. در همین راستا مجموعه هایی که در حوزۀ تبلیغات فعالیت می کنند متناسب با سفارشات مشتریان، می توانند از طریق گروه تولیدی پارچینه، ساک پارچه ای سفارشی را در ابعاد، طرح و رنگبندی متفاوت تهیه نمایند و در اختیار مشتریان قرار دهند.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 432
نمایش همه
علاقه مندی ها ()