نایلون حبابدار دریا پلاستیک

نایلون حبابدار از جمله نایلون‌های پرکاربرد در منازل و بنگاه‌های کسب و کار مختلف است که از کالاهای مختلفی همچون تجهیزات، اشیاء هنری، محصولات شکننده و ... در برابر آسیب دیدن به هنگام حمل و نقل محافظت می‌کند. در نظر داشته باشید که در صورتی که جهت بسته بندی وسایل سنگین، از این نایلون استفاده می‌کنید، بهتر است جهت محافظت کامل از محصول، به ویژه برای گوشه‌ها و لبه‌های کالا، از پلاستیک حباب‌دار چند لایه استفاده کنید. شایان ذکر است که جهت اطلاع از نحوه خرید نایلون حبابدار ، می‌توانید با کارشناسان دریا پلاستیک تماس حاصل نمایید.

عملکرد عایقی پلاستیک حبابدار

شایان ذکر است که نقش پلاستیک حبابدار، تنها معطوف به فرایندهای بسته بندی نبوده و بلکه می‌تواند در شرایط آب و هوایی سرد نیز به عنوان یک عایق عالی، موثر عمل نماید. پوشش حبابی برای عایق کاری گلخانه ها در طول زمستان استفاده می شود،  پس چرا از آن در خانه هم استفاده نکنید! این نایلون‌ها به عنوان یک روکش عایقی، می‌توانند از ورود و خروج هوای سرد و گرم به خانه شما جلوگیری نمایند. در واقع، با استفاده از این نایلون‌ها، می‌توانید مدیریت اثربخشی در زمینه مصرف انرژی به عمل آورید. استفاده از نایلون حبابدار دریا پلاستیک، جهت پوشاندن استخر و حوض را می‌توان از دیگر کاربردهای مهم این نایلون به شمار آورد.

مرکز عرضه و توزیع مستقیم نایلون حبابدار

در صورت نیاز به خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار، می‌توانید به دریا پلاستیک به عنوان مرکز عرضه و توزیع مستقیم نایلون حبابدار، اعتماد کرده! و بهترین نایلون‌های حبابی بازار را در بهترین قیمت ممکن تحویل بگیرید. در نظر داشته باشید که دریا پلاستیک با عرضه مستقیم محصولات خود و حذف هزینه‌های جانبی مربوط به واسطه‌گری! توانسته است رضایتمندی بسیاری از مشتریان را در زمینه خوش قیمتی محصول به ارمغان آورد. همچنین در صورت نیاز به هر گونه اطلاعاتی، می‌توانید با مشاورین دریا پلاستیک، ارتباط برقرار نمایید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 437
نمایش همه
علاقه مندی ها ()