بهترین مرکز خرید کیسه حبابدار

کیسه حبابدار، یک نایلون بسته بندی است که از دو ورقه ذوب شده پلی اتیلن ساخته شده است. یکی از این ورقه‌ها، صاف و دیگری حاوی حباب است. وجود این حباب‌ها، موجب می‌شود که این نایلون، در برابر ضربه، به عنوان یک بالشتک عمل نموده و از اجسام بسته بندی، محافظت نماید! شایان ذکر است که جهت خرید کیسه حبابدار ، می‌توانید با کارشناسان باران پلاست تماس حاصل نمایید.

مزایای استفاده از کیسه حبابدار

به طور کلی، نایلون حبابدار، از قدرت جذب ضربه خوبی برخوردار است! و می توان آن را متناسب با هر شکل یا اندازه ای برش داد. این نایلون، یک بسته بندی همه کاره است که جهت استفاده به هنگام نگهداری یا حمل و نقل اقلام شکننده، بسیار مناسب می‌باشد. از جمله مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • کشش و استحکام بالا؛
  • مقاومت در برابر رطوبت؛
  • محافظت قابل اعتماد در برابر آسیب مکانیکی و خیس شدن محصول

انواع نایلون حبابدار

جهت شناخت بهتر انواع این نایلون و همچنین خرید کیسه حبابدار، می‌توانید با کارشناسان باران پلاست تماس حاصل نمایید. در نظر داشته باشید که این نایلون، محصولی سبک، ارزان و قابل اعتماد بوده و رایج‌ترین اندازه‌های آن به این شرح است.

  • 3 متر یا 0.4 متر : برای بسته بندی ظروف.
  • 8 متر : برای تجهیزات بسته بندی؛
  • 2 متر یا 1.6 متر: برای بسته بندی اثاثیه.

شایان ذکر است که در انتخاب یک نایلون، هدف از استفاده از آن باید مورد توجه قرار گیرد! در این زمینه، کارشناسان فروش نایلون حبابدار باران پلاست، می‌توانند مشاوره‌های لازم را در خرید کیسه حبابدار  متناسب با هدف کاربرد، به شما ارائه دهند.

نحوه خرید کیسه حبابدار

لازم به توضیح است که باران پلاست از جمله مراکز صاحب نام در عرضه و توزیع انواع کیسه‌های حبابدار در متراژ و لایه‌های مختلف می‌باشد. بر همین اساس، پیشنهاد می‌شود جهت نیاز به خرید کیسه حبابدار، با متخصصین فروش باران پلاست تماس حاصل نمایید. کارشناسان این مجموعه، علاوه بر ارائه راهنمایی‌های لازم جهت خرید کیسه حبابدار، پاسخگوی کلیه سوالات شما در زمینه ماهیت و انواع این نایلون نیز می‌باشند.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()