مرکز فروش نایلون حبابدار باران پلاست

نایلون حبابدار، از جمله اقلام بسته بندی است که مهمترین نقش آن حفاظت از اجسام شکستنی ، اشیای ظریف گرانبها ،کتاب های ارزشمند و ... به هنگام جا به جایی و حمل و نقل می‌باشد. به بیانی دیگر، همه افراد به هنگام جا به جایی اجسام خود تلاش می‌کنند که محافظت لازم را از اقلام شکستنی به عمل آورند. در این شرایط،  نایلون حبابی را بایستی به عنوان یک آیتم بسته بندی کارآمد، ایمن و آسان در نظر گرفت. در صورت نیاز به خرید این نایلون، می‌توانید با باران پلاست به عنوان مرکز  فروش نایلون حبابدار تماس حاصل نمایید.

کاربرد نایلون‌ حبابدار بسته بندی

مهمترین کاربردهای این نایلون را می‌توان به این شرح ارائه داد.

  • اقلام شکننده: ظروف چینی، شیشه، آینه، آثار هنری مانند نقاشی، مجسمه و اجسام قیمتی و ... دسته اقلام شکستنی طبقه بندی می‌شوند. این اشیاء، ظریف و در معرض آسیب بوده و در نتیجه توصیه می‌شود، به هنگام حمل و نقل و جا به جایی آن‌ها، از نایلون حبابدار، به عنوان یک پوشش محافظتی استفاده شود.
  • محصولات حساس: به طور کلی، دستگاه های الکترونیکی، نسبت به ضربه حساس بوده و در صورت عدم محافظت دقیق، در معرض آسیب قرار می‌گیرند. حتی یک سقوط جزئی نیز می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به این محصولات وارد کند. در همین راستا، بسته بندی این محصولات در نایلون‌های حباب دار ضد الکتریسیته ساکن تضمین می‌کند که محصولات حتی در صورت سقوط، نیز ایمن بوده و آسیب قابل توجهی را متحمل نمی‌شوند.
  • از دیگر کاربردهای نایلون حبابدار می‌توان به استفاده از آن به عنوان یک عایق پوششی اشاره نمود. چرا که در طول زمستان، حباب‌های این نایلون، می تواند به طور موثری از خانه یا گلخانه شما در برابر سرما محافظت کرده و از خروج گرما جلوگیری کند.

جهت اطلاع بهتر با انواع کاربرد این نایلون‌ها، می‌توانید با متخصصین فروش نایلون حبابدار در باران پلاست، ارتباط برقرار نمایید.

نمایندگی عرضه و فروش نایلون حبابدار

شایان ذکر است که در صورت نیاز به خرید این نایلون، می‌توانید با باران پلاست به عنوان نمایندگی فروش نایلون حبابدار، تماس حاصل نمایید. باران پلاست با دارا بودن سابقه‌ای طولانی در عرضه و توزیع انواع نایلون‌های بسته بندی از جمله فروش کیسه حبابدار ، توانسته است دغدغه بسیاری از کاربران در زمینه حفاظت از اجسام شکستنی به هنگام جا به جایی و حمل و نقل را رفع نماید. بنابراین به خرید از این مجموعه اعتماد کرده و فرایند خرید خود از مرکز فروش نایلون حبابدار باران پلاست را پیگیری نمایید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 631
نمایش همه
علاقه مندی ها ()