فروش عمده نایلون حبابدار توسط باران پلاست

نایلون حبابدار، یکی از بهترین انواع نایلون های محافظ برای قطعات و لوازمی می‌باشد که تولیده شده اند و فعلا به دست مشتری برای مصرف نرسیده اند. فروش عمده نایلون حبابدار نیز یکی از خدمات اصلی شرکت تولیدی باران پلاست می‌باشد. باران پلاست از شرکت های تولید کننده انواع لوازم پلاستیکی می‌باشد که با فروش عمده نایلون حبابدار به کارخانجات، توانسته است تا رتبه برترین تولید کننده لوازم پلاستیکی را به خود اختصاص دهد. یکی از مزایای خرید نایلون حبابدار توسط مشتریان، قیمت پایین آن و مقرون به صروفه بودنش است. زیرا با خرید عمده، نه تنها از مزیت استفاده طولانی مدت نایلون ها بهره مند خواهید شد، بلکه هر روز مجبور به تحمل قیمت های متفاوت نیز نخواهیم بود. البته در فروش عمده نایلون حبابدار ، قیمت بسیار پایین تری به مشتری داده می‌شود. دلیل آن نیز خرید به صورت رولی می‌باشد. باران پلاست یکی از بهترین ارائه دهندگان نایلون های حبابدار در کشور می‌باشد که هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت، رتبه خوبی را در میان مشتریان خود کسب کرده است.

سایز های مختلف در فروش عمده نایلون حبابدار

ممکن است که یک شرکتی فقط از یک سایز نایلون حبابدار استفاده کند. اما شرکت هایی نیز هستند که به دلیل تنوع اجناس تولیدی خود، مجبور به استفاده نایلون های مختلف در سایز های مختلف هستند. باران پلاست با ارائه انواع سایز های مختلف، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا نسبت به محصولات خود، نایلون حبابدار مخصوص خود را سفارش دهند.

یکی از امکانات ویژه ای که توسط باران پلاست ارائه می‌شود این است که کارخانجات تولیدی و شرکت ها، می‌توانند متن یا آرم مورد نظر خود را بر روی نایلون های حبابدار از طریق مرکز تولید کیسه نایلون حبابدار چاپ کنند و آن را به صورت رولی تحویل بگیرند. زیرا این کار، به هر شرکت یا کارخانه ای جنبه رسمی بودن می‌دهد.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 664
نمایش همه
علاقه مندی ها ()