آشنایی قبل از خرید نایلون حبابدار

امروزه با پیشرفت صنایع پلاستیکی، نایلون ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند. یکی از این نایلون ها، نایلون حبابدار است که در فروشگاه باران پلاست نیز موجود است. با خرید نایلون حبابدار، می‌توان لوازم خود را به شکل کاملا امن، بسته بندی کرد تا در مقابل هر گونه ضربه در امان باشند. فروشگاه اینترنتی باران پلاست، یکی از بزرگ ترین ارائه دهندگان نایلون حبابدار می‌باشد. می‌توانید با خرید نایلون حبابدار از این فروشگاه، از مزایایی همچون تحویل در درب منزل بهره مند شوید.

معرفی نایلون حبابدار

این نوع نایلون ها، دارای حباب های کوچک سطحی می‌باشد که داخل آن ها با هوا پر شده است. این حباب ها باعث شده است تا سطح این نوع نایلون ها بسیار نرم باشد. امروزه اکثر لوازم خانگی، لوازم شکستنی، لوازم الکترونیکی و هزاران وسیله ای که ممکن است بر اثر ضربه آسیب ببیند، توسط نایلون حبابدار بسته بندی می‌شود. شما نیز با خرید نایلون حبابدار از فروشگاه اینترنتی باران پلاست، می‌توانید لوازم خود را به صورت کاملا امن، حمل کنید. با خرید نایلون حبابدار، می‌توانید کار های زیر را انجام دهید.

  • بسته بندی و مقاوم سازی لوازم چوبی و مبلمان
  • بسته بندی لوازم خانگی
  • بسته بندی لوازم الکترونیکی و الکتریکی
  • حمل ایمن شیشه

البته بسیاری از صنایع، مانند صنایع خودرو سازی، صنایع تولید انواع لوازم خانگی و بسیاری از باربری ها، از نایلون حبابدار، جهت بسته بندی لوازم خود استفاده می‌کنند. در فروشگاه باران پلاست، انواع نایلون های حبابدار دو لایه، سه لایه و پنج لایه موجود می‌باشد. هر چقدر میزان ضخامت و لایه های این نایلون ها بیشتر شود، مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود.  فروش عمده نایلون حبابدار از طریق وب سایت باران پلاست انجام می گیرد. 

خرید نایلون حبابدار

یکی از نکات مهم قابل توجه به هنگام خرید نایلون حبابدار، جنس آن است. توجه داشته باشید که حتما جنس مرغوبی را تهیه کنید تا خیالتان از بابت اجناستان راحت باشد. فروشگاه باران پلاست، بزرگ ترین ارائه دهنده نایلون های حبابدار در کشور می‌باشد.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 634
نمایش همه
علاقه مندی ها ()