نایلون به عنوان یکی از وسایل پرکاربرد در امور بسته بندی به شمار می رود و از مواد شیمیایی پلیمری پلی یورتان جهت تولید انواع نایلون و پلاستیک منجمله نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، فیلم استرچ و ... استفاده می نمایند. به طور کلی حفاظت از وسایل به عنوان یکی از دغدغه های بزرگی است که افراد روزانه با آن روبرو هستند و متناسب با نوع کاربری که وسایل مختلف می توانند داشته باشند، افراد به سهولت می توانند مناسب ترین تجهیزات را تهیه نمایند. به عنوان مثال خرید نایلون حبابدار جهت امور بسته بندی وسایل در زمان جابجایی منزل بهترین گزینه به شمار می رود. پیشرفت تکنولوژی باعث گردیده تا بیش از گذشته بر تنوع محصولات نایلونی افزوده گردد. در نتیجه صنایع مختلف و عموم افراد می توانند متناسب با موقعیت و کاربری های متفاوت اقدام به خرید نایلون حباب دار در اندازه های آماده و یا سفارشی نمایند.  

تفاوت نایلون حبابدار با دیگر انواع پلاستیک صنعتی

دریا پلاستیک به عنوان یکی از مراکز تولید کنندۀ بزرگ در حوزۀ پلاستیک صنعتی در حال فعالیت می باشد. این مجموعه با بررسی نیاز بازار و بهره گیری از مواد اولیۀ پلیمری مرغوب تلاش نموده محصولات پلاستیکی با کیفیت تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. صنایع مختلف می توانند متناسب با حجم مصرفی، اقدام به خرید رول نایلون حبابدار با قیمت ارزان تر از بازار نمایند.

تفاوت مشهودی میان نایلون حباب دار و دیگر انواع پلاستیک صنعتی وجود دارد که می توان به داشتن حباب در لایۀ میانی این پلاستیک اشاره نمود. در واقع این نوع شیوۀ طراحی نایلون، توانسته قابلیت ضد ضربه را برای آن بوجود آورد. بنابراین اگر به دنبال وسیلۀ مناسبی برای بسته بندی تجهیزات شکستنی همچون شیشه، آینه، لوستر، تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی، لوازم چوبی، تجهیزات روشنایی، لوازم خانگی برقی و ... می باشید، می توانید از طریق شرکت دریا پلاستیک اقدام به خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار ضد ضربه در ابعاد آماده و یا سفارش نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 561
نمایش همه
علاقه مندی ها ()