نایلون شیرینگ یکی دیگر از نایلون هایی است که کاربرد گسترده ای در امور بسته بندی محصولات دارد. امروزه پیشرفت فناوری صنایع پتروشیمی باعث گردیده تا مواد پلیمری با کیفیتی در سطح بازار تولید شده و در دسترس صنایع تولیدی قرار گیرد.  نایلون شیرینگ دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. این نوع پلاستیک با مواد پلیمری پلی اتیلن، پلی افیلن و پی وی سی و دستگاه های مخصوص تولید می شود چون دارای خواص انحصاری است. صنایع مواد غذایی، دارویی، تولید مواد آرایشی و بهداشتی، عرضۀ تجهیزات و قطعات صنعتی و ... به منظور بسته بندی محصولات به صورت تکی و یا چندتایی می توانند اقدام به خرید نایلون شیرینگ نمایند.

توسط شرکت دریا پلاستیک که به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ محصولات پلاستیکی، توانسته بر پایۀ نیاز بازار نایلون شیرینگ شفاف در ابعاد استاندارد تولید و به بازار مصرف عرضه نماید. البته همواره پاسخگوی خرید نایلون شیرینگ سفارشی در ابعاد و تعداد لایه متفاوت و رنگی متناسب با نیاز مشتریان می باشند.

اهمیت خرید نایلون شیرینگ در امور بسته بندی

به طور کلی هدف از تولید نایلون، نگهداری از وسایل در برابر گرد و خاک و نفوذ رطوبت و آلودگی به کالاها می باشد. بنابراین شاهد تولید گستردۀ نایلون توسط برخی از سرمایه گذاران داخلی می باشیم، تا بدین وسیله بتوانند با قیمت ارزان نایلون بسته بندی از جمله نایلون شیرینگ را در اختیار صاحبان صنایع قرار دهند. مهمترین ویژگی فیزیکی که نایلون شیرینگ از آن برخوردار است، داشتن خاصیت انعطاف پذیری بالای آن در برابر حرارت بالا اشاره نمود. در واقع جهت استفاده و بسته بندی اقلام با نایلون شیرینگ باید تحت دمای بالای تعریف شده قرار گرفته و بدین وسیله بتوانند امکان بسته بندی وکیوم مانند کالاها را مهیا سازند. جهت سفارش اینترنتی خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ درجه یک و ارزان می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت دریا پلاستیک اقدام نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 465
نمایش همه
علاقه مندی ها ()