نایلون استرچ پالت بند یکی از انواع نایلون هایی است که مناسب بسته بندی در کارخانجات انبارداری ها و صنایع تولیدی می باشد. نایلون استرچ پالت بند از نفوذ گرد و غبار و آلودگی به داخل کالا ها جلوگیری می‌کند و بسته‌ بندی ایجاد شده کاملاً بهداشتی خواهد بود و خاصیت کشسانی بالایی دارد و موجب می شود که بسته بندی منسجمی را داشته باشیم.  فروش استرچ پالت بند توسط باران پلاست انجام گرفته و این مجموعه بهترین قیمت گذاری را برای محصولاتش در نظر گرفته است، بنابراین واحد های تولیدی می توانند خرید عمده انواع نایلون بسته بندی را از این فروشگاه انجام دهند.

یکی از پرکاربردترین پلاستیک های مورد استفاده در صنایع بسته بندی، نایلون استرچ پالت بند می باشد که این سلفون بصورت سلفون استرچ رول شده است و در انواع دستی و ماشینی به فروش می رسد که با روش های مختلف برای بسته بندی استفاده می شود. فروش استرچ پالت بند برای مصارف مختلف صنعتی ، آشامیدنی، لوازم خانگی و غیره باشد. مرکز فروش استرچ پالت بند باران پلاست به عنوان معتبرترین مرکز فروش استرچ پالت بند در کشورمان فعالیت دارد و فروش بالای محصولاتش شامل انواع نایلون های بسته بندی از جمله نایلون استرچ و نایلون های حبابدار و غیره می باشد. برای اطلاع از  قیمت نایلون حبابدار به سایت باران پلاست مراجعه کرده و با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت فروش استرچ پالت بند بر حسب کیلوگرم محاسبه شده و امروزه با توجه به شرایط اقتصادی قیمت این نایلون ها به صورت مداوم در حال تغییر میباشد که باران پلاست بهترین قیمت را برای فروش استرچ پالت بند در نظر گرفته است. این نایلون ها از نظر ضخامت تنوع بالایی دارند و ضخامت ۲۴ میکرون یکی از انواع رایج میباشد بنابراین شما با توجه به محصولاتتان میتوانید نایلون استرچ پالت بند را در ابعاد و ضخامت های متنوع خریداری نمایید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 677
نمایش همه
علاقه مندی ها ()