نایلون حبابدار از نایلون های ساخته شده از ماده اولیه پلیمری به نام پلی اتیلن میباشند که از دو لایه فیلم پلی اتیلن تشکیل می شود که در ساخت این پلاستیک حبابدار به وسیله دمیدن هوا ، حباب هایی به وجود خواهد آمد که می ‌توانند نقش ضربه گیری بسیار خوبی را برای کالا ها داشته باشد. فروش پلاستیک حبابدار توسط باران پلاست در تنوع بالای انجام گرفته و مشتریان عزیز با مراجعه به سایت باران پلاست می توانند محصولات خود را سفارش دهند.

نایلون حبابدار یک نایلون بی رنگ و شفاف است که برای بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته و این نایلون ها در تنوع بالایی به تولید می‌ رسند. پلاستیک حبابدار از نظر اندازه حباب ها در انواع نایلون حبابدار حباب ریز و نایلون حبابدار حباب درشت به تولید رسیده که نایلون های حباب ریز برای بسته بندی کالا های کوچک تر و حساس و نایلون های حباب درست برای بسته بندی انواع لوازم بزرگتر استفاده می شوند.

حتماً شما هم حباب های پلاستیک حبابدار را ترکانده اید، این نایلون ها علاوه بر ایجاد سرگرمی ، در کاهش استرس موثر بوده پس می توانید به منظور کاهش یافتن استرس از نایلون حباب دار استفاده کنید.

فروش پلاستیک حباب دار با کیفیت بالا

فروشندگان زیادی در عرصه فروش نایلون حبابدار و انواع نایلون های بسته بندی فعالیت دارند که تنها برخی از این فروشندگان قیمت‌های منصفانه ای را در نظر می‌گیرند و خرید ارزان تر باعث می‌شود که شما بسته‌بندی ارزانی را داشته باشید. مرکز فروش پلاست حبابدار باران پلاست بهترین انتخاب برای خرید های شماست. نایلون های حباب دار برای انواع کالاها استفاده می شوند و محدودیتی برای بسته‌بندی ندارند بنابراین به راحتی می توانید از این نایلون ها برای کالاهای خود استفاده کنید. خرید نایلون حبابدار را از سایت باران پلاست با اطمینان انجام دهید. 

 

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 550
نمایش همه
علاقه مندی ها ()