نایلون حبابدار نایلون شفاف و ضربه گیر است که برای بسته بندی ها از آن استفاده می شود. این نایلون سطح پوشیده شده از حباب داشته و می تواند ضربه گیری بسیار خوبی را داشته باشد.برای کالاهای که شکننده و حساس هستند، استفاده از بسته بندی کاربردی بسیار مهم است و نایلون های حبابدار ضربه گیری بسیار قوی داشته و با استفاده از آن می توان بسته بندی بسیار خوبی را برای محصولات ایجاد کرد.  فروش نایلون حبابدار توسط باران پلاست با قیمت بسیار مناسب انجام می گیرد و متقاضیان قریب با مراجعه به سایت باران پلاست می توانند خرید خود را به صورت مطمئن انجام دهند.

فروش نایلون حبابدار با قیمت ارزان

 امروزه خرید و فروش نایلون حبابدار بسیار پر رونق بوده و در بسیاری از بسته بندی های نایلون ها مشاهده می شوند. نایلون حباب دار سال هاست که برای بسته بندی انواع کالا ها مورد استفاده قرار گرفته و امروزه نیز این نایلون ها جایگاه خود را حفظ کردند و کاربرد فراوانی در صنعت بسته‌بندی دارند.

نایلون حبابدار دارای یک سطح لطیف و صاف میباشد که در تماس با کالا بوده و سطح دیگر دارای حباب های پر شده از هوا می باشد که به صورت ضربه گیر برای بسته بندی ها عمل می کند.اگر به دنبال پوشش ارزان با ضربه گیری بالا می باشید حتماً به مرکز تولید کیسه نایلون حبابدار باران پلاست مراجعه کنید و نایلون های حبابدار را با قیمت ارزان تهیه نمایید. فروش نایلون حبابدار به صورت اینترنتی از طریق سایت باران پلاست انجام گرفته و تحویل کالاها به صورت فوری انجام می گیرد.

فروش نایلون حبابدار از طریق سایت باران پلاست انجام می‌گیرد و به طور کلی برای خرید اینترنتی از فروشگاه های اینترنتی باید همواره از فروشندگان با اعتبار و سابقه بالا خرید خود را انجام دهید تا بتوانید خریدی مطمئن داشته باشید و محصولاتی با کیفیت را دریافت نمایید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()