امروزه صنایع مختلفی جهت امور بسته بندی از مزایای دستگاه شیرینگ استفاده می کنند چون با استفاده از آن می توانند در مدت زمان کوتاهی محصولات را به صورت تکی و یا چندتایی با حالت شیک بسته بندی نمایند. تولید نایلون شیرینگ با هدف کاربرد آن با دستگاه های شیرینگ صورت می گیرد. به دلیل اهمیت کاربرد و گسترش خرید نایلون شیرینگ توسط صنایع مختلف، در ادامۀ متن به صورت مختصر به برخی از ویژگی های مهم  این نوع نایلون صنعتی می پردازیم. به طور کلی دانستن در رابطه با عملکرد یک محصول، موجب می شود در مواقع لزوم بتوانید مناسب ترین کالا را برای مصارف مختلف تهیه نمائید.

دریا پلاستیک از جمله تولید کنندگان بزرگ و با سابقه در حوزۀ پلاستیک های صنعتی است که توانسته موفق به تولید نایلون های شیرینگ، حبابدار، عریض، فیلم استرچ و ... به صورت رولی در ابعاد مختلف گردد. این مجموعه به منظور جلب رضایت مشتریان و سطح کیفیت محصولات تولیدی از مواد اولیۀ مرغوب استفاده می کنند.

خرید نایلون شیرینگ تک لایه و چند لایه

در حوزۀ فروش کالا، علاوه بر تولید کالایی با کیفیت، نوع بسته بندی نیز بر روی رشد فروش یک محصول بسیار تأثیرگذار خواهد بود. نایلون شیرینگ به دلیل خواص و ویژگی های ساختاری که از آن برخوردار است، صاحبان صنایع توانسته اند با بهره گیری از پلاستیک شیرینگ، کالاها را به صورت وکیوم بسته بندی نمایند. تا کنون کاربرد گستردۀ نایلون شیرینگ رولی را برای امور بسته بندی صنایع مواد غذایی چون انواع کنسرو، بطری های نوشیدنی، پاکت های آبمیوه و غیره ملاحظه نموده اید.

ملزومات و تجهیزات بسته بندی نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است و به همین دلیل بهره گیری از روش مناسب می تواند ضمن حفظ و نگهداری محصولات، ارزش کالا را دو چندان نمود. جهت سفارش خرید نایلون استرچ و نایلون شیرینگ حرارتی با قیمت ارزان تر از بازار می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: بازار ۱۵ خرداد خیابان پامنار روبروی بانک صادرات ساختمان گل پلاک ۹

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 523
نمایش همه
علاقه مندی ها ()