پالت پلاستیکی یکی از کالاهایی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. موارد کاربرد عمدۀ پالت پلاستیکی جهت چیدمان و ذخیره سازی کالاها بر روی آن می باشد. در عصر حاضر تولید پالت پلاستیکی بر پایۀ علم لوجستیک اروپا صورت می گیرد و به همین دلیل نسل جدید پالت های پلاستیکی از وزن سبک تر برخوردار هستند. امروزه مراکز متعددی هستند که در حوزۀ تولید پالت پلاستیکی فعالیت می کنند و توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک محصولاتی با کیفیت و متنوع از جنس مواد پلیمری و پلی اورتان تولید نموده و در اختیار صنایع مختلف قرار دهند.

ایران پلاستیک پالت نیز یکی از مراکز بزرگی است که سرمایه گذاری خود را در حوزۀ تولید و فروش پالت پلاستیکی درجه یک و دو آغاز نموده است. بهترین شرایط را برای خرید پالت پلاستیکی جدید و دست دوم برای مشتریان در سراسر کشور فراهم نموده است. صنایع مختلف می توانند جهت راهنمایی و خرید نایلون پلاستیکی با واحد فروش این مجموعۀ معتبر تماس حاصل فرمائید.

خرید پالت پلاستیکی با نازل ترین قیمت

عمدتاً طرح تولید پالت های پلاستیکی به صورت یک تکه می باشد و با استفاده از دستگاه های پیشرفتۀ تزریق پلاستیکی انجام می گیرد. پالت به عنوان وسیله ای است که جهت نگهداری و جابجایی وسایل مختلف به صورت قفسه بندی شده مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه تولید کنندگان محصولات پالت، توانسته اند انواع پالت پلاستیکی مسطح، پالت پلاستیکی دیواره دار و ... را تولید و به بازار عرضه نمایند.

قیمت پالت پلاستیکی به سایز، ضخامت و کیفیت آن وابسته می باشد بنابراین با توجه به پالت تایین می گردد. جهت اطلاع از قیمت انواع پالت پلاستیکی نو و دسته دوم می توانید با کارشناسان فروشنده پالت پلاستیکی ، مجموعۀ ایران پلاستیک پالت تماس حاصل فرمائید. متناسب با نوع فعالیتی که دارید، می توانید پالت مورد نیاز مجموعه را در ابعاد استاندارد و یا سفارشی تهیه نمائید.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 475
نمایش همه
علاقه مندی ها ()