نایلون به عنوان مهمترین محصولی است که کاربرد گستردۀ آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. تولید کنندگان لفاف های صنعتی یا همان پلاستیک های صنعتی توانسته اند امکان خرید فیلم استرچ را برای صاحبان صنایع فراهم آورند. انتخاب نوع نایلون نقش اساسی بر نحوۀ بسته بندی اقلام و نگهداری آنها برای مدت زمان طولانی خواهد داشت. با توجه به اینکه در مدل های متفاوت نایلون های صنعتی تولید می شود، کاربری فیلم استرچ بسیار متفاوت از نایلون حبابدار و یا شیرینگ می باشد. صنایع مختلف متناسب با نوع اقلام می توانند اقدام به خرید فیلم استرچ نمایند.

ناب پلاستیک به عنوان یکی از تولید کنندگان بزرگ در حوزۀ پلاستیک های صنعتی همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد و با بهره گیری از مواد اولیۀ درجه یک، همواره در تلاش برای تولید انواع پلاستیک صنعتی از جمله فیلم استرچ پالت بند در ابعاد و ضخامت متفاوت می باشند.

مزایای فیلم استرچ پالت بند

برخی از صنایع نیازمند به خرید فیلم استرچ هستند چون این نوع نایلون دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد است که در ادامه بدان بیشتر بدان می پردازیم. قابلیت چسبندگی بالا، سبک بودن، شفافیت و درخشندگی بالا، خاصیت انعطاف پذیری بالا، قدرت کشسانی فوق العاده قوی از مشخصات فنی فیلم استرچ به شمار می رود. صنایع مختلفی جهت بسته بندی اقلام همراه با پالت اقدام به خرید فیلم استرچ پالت بند با ضخامت نازک و یا ضخیم می نمایند.

رول نایلون استرچ به نحوی طراحی شده است که امکان استفاده از آن به صورت دستی و ماشینی میسر است. بنابراین صنایع مختلف می توانند متناسب با حجم اقلامی که در اختیار دارند و قصد بسته بندی آنها را دارند، مناسب ترین فیلم استرچ را در ابعاد و ضخامت متفاوت به صورت رنگی و یا شفاف سفارش دهند.

جهت تهیۀ انواع نایلون صنعتی با قیمت ارزان مانند  خرید نایلون شیرینگ می توانید به صورت مستقیم از طریق کارخانجات تولید کنندۀ پلاستیک همچون ناب پلاستیک تهیه نمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()