نایلون شیرینگ کاربرد گسترده ای در صنایع بسته بندی دارد چون دارای یک سری ویژگی های متمایز نسبت به دیگر انواع پلاستیک موجود در بازار می باشد. پلاستیک یکی از کاربردی ترین وسایلی است که جهت امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. از ویژگی های بارز نایلون شیرینگ می توان به قابلیت انعطاف پذیری بالای این نوع پلاستیک در برابر تغییرات دمایی اشاره نمود. در واقع جهت استفاده از نایلون شیرینگ نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص شیرینگ است که بتوانند تحت دمای بالا محصولات را به صورت وکیوم بسته بندی نمایند. فروش نایلون شیرینگ به صورت تک لایه و چند لایه صورت می گیرد. جهت تهیۀ نایلون شیرینگ می توانید به طور مستقیم از طریق شرکت ناب پلاستیک با قیمت ارزان تهیه نمائید.

خرید نایلون شیرینگ با قابلیت های منحصربفرد

در حال حاضر امکان خرید رول نایلون شیرینگ برای صنایع مختلف فراهم می باشد. جهت به کارگیری از نایلون شیرینگ رولی نیاز به استفاده از دستگاه های شیرینگ صنعتی و یا دستی است که بتوانند در خطوط تولید محصولات مواد غذایی و صنعتی از آن استفاده نمایند. استفاده از این نوع پلاستیک و دستگاه های مخصوص به صنایع تولیدی کمک می کند که بتوانند محصولات را بدون دخالت نیروی انسانی زیادی در مدت زمان اندک بسته بندی نمایند. علاوه بر آنکه نایلون شیرینگ امکان بسته بندی شیک محصولات را فراهم می آورد. با توجه به اینکه از مواد اولیۀ پلیمری درجه یک ساخته می شود، کاربرد عمدۀ نایلون شیرینگ را می توان در صنایع مواد غذایی مشاهده نمود.

قیمت نایلون شیرینگ به فاکتورهای متعددی از قبیل ضخات، سایز رول و رنگ بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با نوع محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارید، می توانید از طریق شرکت ناب پلاستیک، اقدام به خرید نایلون پشت چسبدار و نایلون شیرینگ ارزان نمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 508
نمایش همه
علاقه مندی ها ()