استقبال از خرید و فروش نایلون حبابدار به دلیل ویژگی های بارز آن است که دارای یک سری مشخصات فنی متفاوت از دیگر انواع نایلون رایج در بازار می باشد. نایلون حبابدار دارای لایه ای از حباب هوا می باشد که خاصیت ضربه گیری برای این نوع پلاستیک بوجود آمده است. در واقع صنایع مختلف خواستار خرید  نایلون حبابدار به خاطر قابلیت ضربه گیری و عایق بندی آن هستند. با استفاده از این نایلون می توان کالاها را در برابر ضربه حین حمل و نقل و ذخیره سازی آنها ایمن نگه داشت. امروزه علاوه بر شرکت ها، افرادی که قصد اسباب کشی دارند، اقدام به خرید نایلون حبابدار رولی می نمایند.

ناب پلاستیک با تلاش فراوان با بهره گیری از متریال و مواد اولیۀ درجه یک توانسته اند شرایط را برای تولید نایلون حبابدار رولی و کیسه ای فراهم سازند. صنایع مختلف می توانند جهت تهیۀ نایلون به صورت انبوه و با قیمت ارزان با کارشناسان فروش ناب پلاستیک تماس حاصل فرمایند.

سفارش نایلون حبابدار با قیمت ارزان

خوشبختانه از سوی شرکت های سازندۀ پلاستیک های صنعتی توانسته اند نایلون حبابدار را در دسته بندی های مختلف تولید و در دسترس صنایع مختلف قرار دهند. به نوعی متناسب با کالاهای بزرگ، خرید نایلون حبابدار با حباب درشت کاربردی تر خواهد بود و بیشتر می تواند قابلیت ضربه گیر بودن خود را حفظ کند. این در حالی است که جهت بسته بندی اقلام کوچک، نایلون حبابدار با حباب ریز بسیار مفید می باشد. صنایع مختلفی منجمله صنایع ساخت قطعات خودرو و صنعتی، صنایع ساخت تجهیزات و قطعات الکترونیکی، تولید و عرضۀ تجهیزات و لوازم دکوراتیو، صنایع تولید محصولات روشنایی و نورپردازی، عرضه دستگاه های دیجیتالی و ... متناسب با نوع کالا می توانند از مزایای نایلون حبابدار کیسه ای استفاده نمایند.

برای سفارش خرید نایلون شیرینگ و نایلون حبابدار با حجم عمده و قیمت ارزان تر از بازار می توانید بدون واسطه از طریق شرکت ناب پلاستیک تأمین نمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 423
نمایش همه
علاقه مندی ها ()