صنعت کارتن سازی نسبت به گذشته تغییرات قابل توجهی نموده است چون با بهره گیری از ماشین آلات صنعتی پیشرفته توانسته اند شرایط را جهت طراحی و چاپ اجرای خدمات کارتن سازی مهیا نمایند. صنایع مختلف بر اساس کالاهایی در ابعاد و جنس متفاوت می توانند از مزایای کارتن سازی برای بسته بندی محصولات استفاده نمایند و در نظر گرفتن این نکتۀ مهم، به صاحبان مشاغل کمک می کند که بتوانند کالاها را ایمن نگهداری نموده و بتوانند در سلامت کامل محصولات را به دست مشتریان برسانند.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین با مهیا نمودن کلیۀ شرایط، توانسته اند متناسب با صنایع مختلف اجرای کارتن سازی را در طرح های متنوع و چاپ زیبا و جذاب انجام دهند. لازم به ذکر است که جهت کارتن سازی، باید از جنبۀ تبلیغاتی آن نیز استفاده نمود چون امکان چاپ بر روی کارتن مهیا می باشد.

عوامل تعیین کنندۀ قیمت کارتن سازی

موارد مهم و تأثیرگذار بر قیمت کارتن سازی، طرح، ابعاد، وزن و چاپ به شمار می روند. صنایع مختلف متناسب با نوع کالا و سرمایه ای که در اختیار دارند می توانند سفارش کارتن سازی را در ابعاد و طرح های متنوع داشته باشند. طراحی کارتن سازی توسط افراد خبره و توانمند که تسلط کامل نسبت به روش های مختلف طراحی گرافیکی دارند، می توانند با در نظر گرفتن تمام نکات، به شیوه ای مدرن، فرآیند کارتن سازی را در ابعاد مختلف انجام دهند.

چاپ نیز بر روی قیمت تولید جعبه مقوایی و کارتن سازی تأثیرگذار می باشد و جهت سفارش کارتن سازی در طرح های شیک و مقاوم می توانید از خدمات مجموعۀ بسته بندی پویا نوین استفاده نمائید. این مجموعه دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید انواع ورق و کارتن جهت امور بسته بندی می باشند. این مجموعه بر اساس نیاز مشتریان قادر به اجرای خدمات کارتن سازی با شیوه های چاپ تبلیغاتی می باشند.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 522
نمایش همه
علاقه مندی ها ()