صنایع مختلف متناسب با کالایی که تولید می کنند، در تلاش هستند از جعبه مقوایی برای بسته بندی محصولات استفاده نمایند. نوع کالا تأثیر مستقیم بر روی انتخاب روش بسته بندی آنها دارد. جعبه مقوایی از جمله کارتن هایی است که دارای ضخامت اندک و وزن پایین می باشد. مقصود از مقوا، کاغذی است که دارای گرماژ 250 به بالا می باشد. جهت ساخت مقوا از چوب درختان مختلفی همچون صنوبر، کاج و غیره استفاده می شود. انتخاب نوع جعبه مقوایی به نوع کالا بستگی دارد چون نیاز است که وزن و ابعاد اقلام در نظر گرفته شود.  

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین برای مدت زمان طولانی است که در حوزۀ صنعت چاپ و بسته بندی محصولات در صنایع مختلف فعالیت دارد. این مجموعۀ مجرب با امکانات متعددی که در اختیار دارند، توانسته اند با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم در امور بسته بندی، بتوانند ساخت جعبه مقوایی با گرماژ متفاوت را در لیست خدمات خود به مشتریان در صنایع مختلف ارائه دهند.

عوامل مؤثر در طراحی جعبه مقوایی

همانطور که در پاراگراف ابتدایی بدان اشاره نمودیم، عوامل مؤثر در طراحی جعبه مقوایی عبارتند از نوع کالا، ابعاد و وزن آنها می باشد. بدون شک برای بسته بندی اقلامی با وزن بالا نیاز به استفاده از جعبه مقوایی با گرماژ بالا است که توانایی تحول وزن کالا را حین حمل و نقل آن داشته باشد. نکتۀ دیگری که هنگام ساخت جعبه مقوایی باید در نظر گرفته شود، طراحی جعبه مقوایی از نظر جنبۀ تبلیغاتی است که بتواند جذاب باشد و نظر مشتریان را به خود جلب کند.

جهت سفارش طراحی و چاپ جعبه مقوایی و چاپ و بسته بندی می توانید از سابقۀ فعالیت حرفه ای مجموعۀ بسته بندی پویا نوین استفاده نمائید. جعبه مقوایی کشویی، جعبه مقوایی کیبوردی، جعبه مقوایی دسته دار، جعبه مقوایی در دار و ... برخی از انواع روش ساخت جعبه مقوایی است که توسط این مجموعۀ معتبر به مشتریان ارائه داده می شود.

مجتمع چاپ و بسته بندی پویا نوین

آدرس : تهران ، بلوار آیت اله سعیدی ، سه راه آدران ، خیابان میهن ، میهن 2 ، پلاک 5

ایمیل: pouyaprinting@yahoo.com      

شماره تماس: 02156867000     فکس: 02156867600     همراه: 09123001056

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 367
نمایش همه
علاقه مندی ها ()