تولید کیسه نایلون حبابدار با استفاده از ماشین آلات پیشرفته صورت می گیرد. پلاستیک حبابدار با استفاده از مواد اولیۀ پلیمری پتروشیمی تولید می شود. اساساً قیمت نایلون حبابدار وابسته به کیفیت مواد اولیه می باشد.  تولید کیسه نایلون حبابدار به صورت رولی و کیسه ای می باشد و متناسب با نوع محصولاتی که قصد بسته بندی آنها را دارند، می توانند مناسب ترین مدل این نوع پلاستیک را تهیه نمایند. البته در برخی از موارد از مواد اولیۀ ضایعاتی را جایگزین مواد اولیۀ نو پتروشیمی می نمایند که به آنها نایلون درجه دو اطلاق می شود. به طور کلی جهت تولید کیسه نایلون حبابدار از متریال با کیفیت استفاده می شود.

شرکت باران پلاست از جمله مراکز تولید کنندۀ برتر در حوزۀ نایلون های صنعتی به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه با بهره گیری از مواد اولیۀ با کیفیت کیسه نایلون حبابدار را تولید نموده و به بازار عرضه می نماید.

تولید کیسه نایلون حبابدار چند لایه ای

در ابتدای فرآیند تولید کیسه نایلون حبابدار، مواد اولیه پتروشیمی داخل قیقی مخصوص ریخته می شود و سپس به سمت قسمتی که المنت تعبیه شده است، مواد هدایت می شود تا بدین وسیله بتوانند مواد اولیه را ذوب نمایند. در مرحلۀ بعدی مواد ذوب شده به واسطۀ چرخش ماردون به دور یک ستون متشکل از حفره قرار گرفته می شود و سپس یک لایۀ نازک پلاستیکی نازک بر روی آن قرار گرفته می شود. در مرحلۀ بعد تعداد لایه های تشکیل دهندۀ نایلون حبابدار تعیین می شود و سپس در اندازه های مشخص به صورت کیسه ای برش داده می شود.

تولید کیسه نایلون حبابدار چند لایه به منظور افزایش سطح استحکام پلاستیک می باشد.

شرکت باران پلاست در حوزۀ تولید انواع کیسه نایلون حبابدار و فروش آن همچنین فروش استرچ پالت بند ، توانسته محصولات با کیفیتی تولید و به بازار مصرف عرضه نماید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 611
نمایش همه
علاقه مندی ها ()