پلاستیک حبابدار به عنوان یکی از شناخته شده ترین انواع نایلونی است که جهت نگهداری و بسته بندی وسایل مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش عمده نایلون حبابدار توسط تولید کنندگان به راحتی انجام می پذیرد. کارخانجات و مراکز عرضه کنندۀ محصولات بسته بندی و ساختمانی می توانند بدون واسطه با قیمت ارزان، نایلون حبابدار مورد نیاز خود را از طریق مراکز فروش تهیه نمایند. پلاستیک حبابدار دارای قابلیت ضربه گیری است و بدین وسیله می توان جهت بسته بندی وسایل کوچک و بزرگ در برابر آسیب شکستگی استفاده نمود. بدیهی است فروش عمده نایلون حبابدار امکان خرید ارزان این نوع پلاستیک را برای مجموعه های مختلف که نیازمند به تهیۀ این نوع نایلون هستند، را فراهم می کند.

شرکت باران پلاست از جمله مراکز فروش عمدۀ نایلون حبابدار در سطح کشور محسوب می شود و بر حسب نیاز بازار، انواع پلاستیک بسته بندی را تولید و عرضه می نمایند. بسته به اندازۀ کالاهایی که ممکن است جهت بسته بندی آنها مورد استفاده قرار گرفته شوند، پلاستیک حبابدار ضربه گیر را در سایز متفاوت تولید و عرضه می نمایند.

فروش عمده نایلون حبابدار در سایزهای متفاوت

صنایع مختلفی همچون صنعت ساخت محصولات چوبی، تولید مبلمان، تولید لوازم خانگی و صنعتی، تولید لوازم و تجهیزات روشنایی و ... جهت بسته بندی محصولات خود نیازمند به تهیۀ پلاستیک حبابدار رولی و یا کیسه ای می باشند چون این نوع پلاستیک به دلیل شکل ظاهری که از آن برخوردار است، مانع از فشار ضربه به کالا می شود. به عبارتی دارای پیچ و خم هایی در قسمت های مختلف سطوح پلاستیک است که فشار وارده به کالای بسته بندی را می کاهد. از مراکز  فروش نایلون حبابدار به سهولت می توان این نوع پلاستیک را در ابعاد ریز و درشت به رنگ شفاف با قیمت مناسب تهیه نمود.

برای تهیۀ نایلون بسته بندی با کیفیت در ابعاد استاندارد و یا سفارشی می توانید با شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()