کیسه پارچه ای به عنوان یکی از محصولات پرفروش و کاربردی در سطح جهان محسوب می شود چون دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد می باشد. کاربرد گستردۀ کیسه های پارچه ای را می توان در امور بسته بندی اقلام مشاهده نمود. همانطور که می دانید صنعت بسته بندی نقش اساسی بر روی فروش و همچنین نگهداری اقلام برای مدت زمان طولانی خواهد داشت. عدم توجه به این موضوع مهم، می تواند عاملی جهت آسیب دیدگی محصولات گردد. امروزه پیشرفت فناوری موجب شده تا صنایع مختلف بتوانند از وسایل کاربردی برای حفظ و نگهداری اقلام مختلف استفاده نمایند. استقبال از فروش کیسه پارچه ای به دلیل وزن سبک، داشتن استحکام بالا و سازگاری با محیط زیست اشاره نمود.

شرکت پارچینه از جمله مراکزی است که به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید پارچه سوزنی فعالیت دارد و توانسته اند خط تولید کیسه پارچه ای آماده و یا سفارشی متناسب با نیاز مشتریان فراهم سازند.

فروش کیسه پارچه ای سازگار با محیط زیست

همانطور که در مطالب مذکور بدان اشاره نمودیم، استقبال عموم افراد از کیسه پارچه ای، استحکام بالای این کالا در برابر شرایط محیطی، قابلیت ضد آب، قابلیت جذب جوهر و چاپ پذیری می باشد. به نوعی مجموعه های تولید کننده می توانند با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته و جوهرهای مخصوص بر روی کیسه های پارچه ای مشخصات فنی محصولات را درج نمایند.

خرید کیسه پارچه ای جهت موارد کاربرد گسترده ای همچون صنایع مواد غذایی، شیلات و غیره می باشند. کیسه های برنج، کیسه های نمک دریاچه، کیسه های تزئینی، کیسه های حمل کالا و ... برخی از موارد کاربرد کیسه های پارچه ای به شمار می روند.

 جهت خرید ساک پارچه ای در ابعاد استاندارد و یا سفارشی همراه با خدمات چاپ بر روی کیسه پارچه ای می توانید از تخصص گروه تولیدی پارچینه بهره مند گردید.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()