عموم افراد چند سال اخیر به وفور شاهد کاربرد ساک پارچه ای در سطح شهر توسط صنایع مختلف بوده اند. خرید جزء یکی از کارهایی است که در فعالیت های روزمره آن را تجربه می کنیم. روزانه نیاز به یک سری لوازم داریم که آنها را می توانید از فروشگاه های مختلف تهیه نمائید. جهت جابجایی وسایل در گذشته تنها از نایلون استفاده می نمودند ولی سال های اخیر پیشرفت تکنولوژی توانسته تحولی بزرگ در این صنعت بوجود آورد که در نتیجۀ آن، شاهد تولید و فروش ساک پارچه ای در ابعاد و طرح های متنوع می باشیم.

شرکت پارچینه با علم به ویژگی های مهم پارچه اسپان باند فعالیت مجموعۀ خود را در زمینۀ تولید کیسه پارچه ای آغاز نموده است تا بتواند گامی مؤثر در راستای حفظ محیط زیست بردارند. به عبارتی از فناوری پیشرفته جهت ارائه خدماتی با کیفیت به مشتریان استفاده می نمایند.

نحوۀ چاپ بر روی کیسه پارچه ای

کیسه های پارچه ای بدون تار و پود با الیاف پلیمری ساخته می شوند و به دلیل نوع ساختاری که از آن برخوردار هستند، دارای قابلیت رنگ پذیری بوده و با استفاده از دستگاه های چاپ پیشرفته می توانند از تکنولوژی چاپ فلسکو و اسکرین جهت چاپ بر روی ساک پارچه ای استفاده نمایند. مصارف عمدۀ ساک پارچه ای را می توان در امور بسته بندی و حمل وسایل سنگین و سبک استفاده نمود.

از شیوه های مختلف جهت چاپ بر روی پارچه های اسپان باند استفاده می کنند. در این صورت علاوه بر کاربردی که جهت جابجایی وسایل دارد، بتوان از آنها همانند یک تراکت تبلیغاتی استفاده نمود. صنایع مختلف در لیست محصولات تبلیغاتی که برای مجموعۀ خود انتخاب می کنند، ساک دستی پارچه ای را در رنگبندی های مختلف همراه با چاپ اختصاصی در نظر می گیرند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید کیسه پارچه ای می توانید با گروه تولیدی پارچینه تماس حاصل فرمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()