فروش ساک پارچه ای از سوی عموم مردم مورد استقبال قرار گرفته می شود و توانسته اند تحول بزرگی در صنعت حمل و نقل کالاها در برخی از اصناف بوجود آورند. جهت تولید ساک پارچه ای از پارچه های سوزنی بهره گرفته می شود چون تفاوت عمده ای از نظر ساختار با پارچه های معمولی دارند. پارچه های سوزنی از مواد شیمیایی پلی اورتان با دستگاه های مخصوص تزریق مستقیم تولید می شوند. به دلیل کیفیت بالایی که این نوع پارچه دارد، برخی از افراد در حوزۀ تولید ساک پارچه ای در سطح کشور پیشرو می باشند.

جهت تهیۀ انواع ساک پارچه ای در ابعاد و طرح های از پیش آماده و یا سفارشی می توانید با دفتر فروش شرکت پارچینه تماس گرفته و هماهنگی های لازم را به صورت تلفنی و یا اینترنتی انجام دهید.

سفارش تولید ساک پارچه ای در طرح های جدید

همانطور که می دانید، کاربرد ساک پارچه ای در چند سال اخیر بسیار گسترش یافته است و امکان خرید ساک پارچه ای با طیف رنگبندی مختلف را برای مشتریان فراهم نموده اند. استفاده از منسوجات بدون بافت در راستای حفظ محیط زیست مورد استقبال عموم قرار گرفته است.

در واقع کیسه های پارچه ای به دلیل داشتن استحکام بالا، داشتن قابلیت ضد آب بودن و قابلیت شستشوی آنها، امکان استفادۀ طولانی مدت از آنها را برای افراد میسر می سازد. این نوع کیسه را توانسته اند جایگزین کیسه های نایلونی نمایند چون هزاران سال فرآیند تجزیۀ پلاستیک صورت می گیرد. این در حالی است که پارچه های اسپان باند سازگاری بیشتری با محیط دارد. در همین راستا طرفداران محیط زیست بیشتر تمایل به استفاده از محصولات ساخته شده از پارچه اسپان باند می باشند.

در صورت خرید کیسه پارچه ای چاپ دار می توانید از جدیدترین خدمات گروه تولیدی پارچینه بهره مند گردید.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 493
نمایش همه
علاقه مندی ها ()