کاربرد نایلون حبابدار توانسته تحولی بزرگ در صنعت بسته بندی محصولات بوجود آورد. صنایع مختلف از فروش نایلون حبابدار استقبال نموده چون سبک طراحی و تولید پلاستیک های حبابدار متفاوت از نایلون های معمولی است. جهت تولید نایلون از مواد شیمیایی پلیمری بهره گرفته می شود چون دارای ماهیت خاصی بوده و جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و گرد و خاک به محصولات مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش نایلون حبابدار به حالت رولی بوده و امکان استفاده از آن در امور بسته بندی اسباب و لوازم خانگی میسر خواهد بود.

شرکت باران پلاست از دیگر مراکز تولید کنندۀ نایلون های صنعتی در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است. به دلیل کاربرد گسترده ای که پلاستیک های حبابدار دارد، در لیست محصولات تولیدی این مجموعه گنجانده شده است. صنایع مختلف جهت بخش بسته بندی محصولات تولیدی مجموعۀ خود به طور مستقیم نایلون حبابدار در ابعاد استاندارد و با قیمت ارزان تهیه نمایند.

فروش نایلون حبابدار دو بعدی و سه بعدی

نکتۀ مهم که در رابطه با  تولید کیسه نایلون حبابدار و فروش نایلون حبابدار وجود دارد. طراحی این نوع پلاستیک به صورت دو بعدی و سه بعدی است و بدین وسیله صنایع مختلف به سهولت می توانند بر اساس سایز و نوع محصولات، مناسب ترین سایز و مدل پلاستیک حبابدار را تهیه نمایند.

فروش نایلون حبابدار سه بعدی ریز جهت مصارف بسته بندی قطعات و کالاهای بعد دار همچون لوازم خانگی (اجاق گاز، یخچال، لباس شویی، وسایل برقی و ...)، لوازم چوبی دکوراتیو (مبلمان اداری و خانگی، میز و صندلی، کمد لباس، جاکفشی و ...)، تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات روشنایی و ... مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در عین حال قیمت نایلون حبابدار بر اساس سایز، مدل و سایز حباب مشخص می شود.

برای تهیۀ انواع پلاستیک حبابدار با کیفیت می توانید از طریق شرکت باران پلاست اقدام نمائید و به صورت حضوری و یا غیر حضوری، پلاستیک مورد نیاز خود را سفارش دهید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 499
نمایش همه
علاقه مندی ها ()