نایلون به عنوان یکی از اولین و شناخته شده ترین وسایلی است که کاربرد آن را می توان در حوزۀ بسته بندی کالاهای مختلف مشاهده نمود. نایلون شیرینگ از جمله پلاستیک هایی است که اختراع آن توانست تحولی بزرگ در عرصۀ بسته بندی محصولات بوجود آورد چون دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد نسبت به دیگر انواع پلاستیک موجود در بازار می باشد. این مطلب به صورت اختصاصی در رابطه با معرفی نایلون شیرینگ ساخته شده است، اینکه از چه ساختاری تشکیل شده، مزایا و ویژگی های این نوع پلاستیک نسبت به دیگر انواع نایلون چیست؟

دریا پلاستیک از جمله تولید کنندگان بزرگ در عرصۀ پلاستیک های صنعتی است. با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته به راحتی توانسته اند انواع نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، نایلون عریض و ... را تولید نمایند.

فروش نایلون شیرینگ و موارد کاربرد آن

نایلون شیرنگ از مواد پلی یورتان ساخته شده است و مقاومت کششی بالایی برخوردار است. ماهیت این نوع پلاستیک بدین شکل است که تحت دمای 160 الی 220 درجه سانتی گراد تغییر حالت می دهد. به نوعی امکان بسته بندی محصولات را به صورت وکیوم فراهم می سازد.

تولید و فروش نایلون شیرینگ به صورت رول است و جهت استفاده از آنها، نیاز به بهره مندی از دستگاه های مخصوص است که بتواند هوای گرم تولید نموده و اسباب لازم برای بسته بندی وسایل به صورت وکیوم را فراهم سازند. جهت خرید نایلون حبابدار و اطلاع از قیمت آن به سایت دریا پلاستیک مراجعه فرمایید. 

قیمت نایلون شیرینگ به سایز ابعاد رول و ضخامت پلاستیک بستگی دارد. کاربرد گستردۀ نایلون شیرینگ را می توانید در امور بسته بندی اقلام در صنایع مواد غذایی، صنعت ساخت قطعات صنعتی، صنعت تولید محصولات نساجی و غیره مشاهده نمود. تولید پلاستیک شیرینگ توانسته تحولی بزرگ در حوزۀ بسته بندی کالاها بوجود آورد و به نوعی به صورت مکانیزه می توان سرعت بسته بندی محصولات را در صنایع مختلف، بهبود بخشید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 430
نمایش همه
علاقه مندی ها ()