نایلون به عنوان یکی از مهمترین وسایلی است که کاربرد آن را می توان در صنایع مختلف مشاهده نمود. ماهیت نایلون حبابدار تفاوت قابل توجهی با دیگر انواع پلاستیک رایج در بازار دارد. تهیۀ این پست، به منظور افزایش سطح آگاهی شما نسبت به کاربری نایلون حباب دار می باشد. مقصود اصلی از خرید نایلون حبابدار ، بسته بندی محصولات مختلف می باشد. بسته بندی کالاها توسط پلاستیک ، به سهولت می توان کالاها را در برابر ضربه و خط و خش ایمن نگه داشت.

دریا پلاستیک یکی دیگر از عرضه کنندگان محصولات پلاستیکی است که توانسته اند با بهره مندی از مواد اولیۀ درجه یک، نایلون حبابدار را در مدل های مختلف تولید نموده و در سراسر کشور در دسترس خرید صنایع مختلف قرار دهند.

اهمیت خرید نایلون حبابدار

نکتۀ مهم که در رابطه با انتخاب و خرید نایلون حبابدار وجود دارد، تنوع مدل این نوع پلاستیک است. با توجه به خاصیتی که پلاستیک حبابدار دارد، در سایزهای مختلف تولید شده و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته می شود.

نایلون حبابدار در سایزهای ریز، متوسط و درشت تولید و به فروش می رسند. در صنایع مختلف، متناسب با سایز کالاها، می توان مناسب ترین سایز پلاستیک حبابدار را تهیه نموده و جهت بسته بندی اقلام از آنها استفاده کرد.

هر چه سایز حباب نایلون بزرگ تر باشد، طبیعتاً برای بسته بندی اقلام بزرگ تر مناسب است و می تواند ماهیت ضد ضربه بودن خود را همچنان حفظ کند. این در حالی است که جهت بسته بندی اقلام کوچک نیاز به استفاده از نایلون حباب دار سایز ریز است. بدین وسیله می توانند از شکستگی قطعات حین نقل و انتقال آنها جلوگیری نمود.

برای اطلاع از لیست قیمت فروش نایلون شیرینگ و انواع نایلون حبابدار می توانید با دفتر فروش دریا پلاستیک تماس بگیرید و سپس با قیمت ارزان تر از بازار، پلاستیک مورد نیاز خود را سفارش دهید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 425
نمایش همه
علاقه مندی ها ()