قیمت نایلون شیرینگ بر اساس عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به ضخامت، سطح کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نایلون اشاره نمود. پلاستیک شیرینگ از دیگر انواع نایلون بسته بندی است که کاربرد آن را می توانید در صنایع مختلف به وفور مشاهده نمائید. به دلیل ویژگی های خاص و فوق العاده ای که این نوع پلاستیک دارد، از ماندگاری بالا برخوردار بوده و می تواند هزینه های خسارت مالی حین حمل و نقل کالاها را کاهش دهد.

پیش از سفارش پلاستیک های بسته بندی حرارتی، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی، قیمت نایلون شیرینگ را استعلام نمائید.

شرکت باران پلاست از سابقۀ درخشانی در حوزۀ تولید و فروش نایلون های شیرینگ، فیلم استرچ و ... برخوردار می باشد. جهت تولید محصولات با کیفیت، از مواد اولیۀ درجه یک استفاده می کنند. این مجموعه متناسب با استانداردهای تعریف شده بر اساس ابعاد و ضخامت، اقدام به تولید نایلون های بسته بندی می نمایند. جهت کسب اطلاعات دقیق در خصوص قیمت آنلاین نایلون شیرینگ و دیگر محصولات، می توانید با دفتر مجموعۀ فروش تماس حاصل فرمائید.

قیمت نایلون شیرینگ پک

قیمت نایلون شیرینگ پک بر مبنای سطح کیفیت پلاستیک تعیین می گردد. این نوع پلاستیک تحت دمای بالا دچار تغییر شکل می شود و امکان بسته بندی وکیوم محصولات را برای مجموعه های تولید فراهم می سازد.

داشتن استحکام در برابر پارگی و ضربه، نفوذ ناپذیری در برابر تابش اشعۀ نور خورشید، وزن سبک، عدم نفوذ آب به داخل بسته بندی، مقاومت در برابر لکه های روغن و چری و ... برخی از ویژگی های بارز این نوع نایلون به حساب می آیند. البته تأثیر مستقیم بر روی قیمت نایلون شیرینگ در سطح بازار دارد.

برای اطلاع از قیمت فروش نایلون شیرینگ حرارتی می توانید با واحد فروش شرکت باران پلاست تماس حاصل فرمائید و امکان سفارش دهی به صورت اینترنتی و غیر حضوری برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 577
نمایش همه
علاقه مندی ها ()