فیلم استرچ نوعی نایلون است که جهت بسته بندی اقلام مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. این نوع پلاستیک دارای یک سری ویژگی های ظاهری است که موجب تفاوت قابل توجه آن با سایر تجهیزات بسته بندی شده است. فیلم استرچ از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و به حالت کشسانی فوق العاده ای دارد و می توان جهت امور بسته بندی اقلام مختلف از آن استفاده نمود. استفاده از فیلم استرچ به صورت رولی می باشد و می توان به صورت دستی و یا مکانیزه جهت بسته بندی کالاهای مختلف به کار برد. فروش فیلم استرچ در ابعاد مختلف صورت می پذیرد.

شرکت ناب پلاستیک یکی دیگر از کارخانجات تولید کنندۀ تجهیزات بسته بندی از جمله لفاف های پلاستیکی است. این مجموعه جهت تولید فیلم استرچ و دیگر محصولات فروشگاه، توانسته از مزایای مواد اولیۀ درجه یک استفاده نمایند.

خرید فیلم استرچ pvc

جهت خرید فیلم استرچ pvc با قیمت ارزان تر از بازار می توانید به طور مستقیم از طریق کارخانه تولید کننده تهیه نمائید. این نوع پلاستیک، بسیار کشسان است و از پلی اتیلن با چگالی کمِ خطی ساخته می شوند و معمولاً جهت بسته بندی اقلام به دور محصولات پیچیده می شود. میزان قدرت الاستیک و چسبندگی این نوع روکش بسیار بالا می باشد و به راحتی می توان هر نوع کالایی را در ابعاد بزرگ، به راحتی بسته بندی نمود. بدین وسیله می توان از نفوذ گرد و خاک، رطوبت و آب در امکان نگه داشت.

از ویژگی های فیلم استرچ می توان به شفاف بودن و وزن سبک آن اشاره نمود. جهت تولید این نوع پلاستیک، از دستورالعمل استاندارد بهره گرفته می شود.

جهت خرید نایلون شیرینگ و فیلم استرچ با ابعاد استاندارد و یا سفارشی با قیمت ارزان تر از بازار می توانید با کارشناسان فروش شرکت ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()