نایلون شیرینگ یکی دیگر از پلاستیک هایی است که در صنعت بسته بندی محصولات مختلف به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه صنایع تولیدی جهت بسته بندی برخی از اقلام، از مزایای نایلون شیرینگ استفاده نمایند چون این نوع پلاستیک تفاوت قابل توجهی نسبت به دیگر انواع پلاستیک بسته بندی دارد که در ادامۀ متن بیشتر به آنها خواهیم پرداخت. فروش نایلون شیرینگ به شکل رولی و به صورت یک لایه، دو لایه و یا چند لایه ای مطابق با سفارش مشتری صورت می گیرد.

شرکت ناب پلاستیک مفتخر است به عنوان یکی از مجموعه های تولید کنندۀ پلاستیک های بسته بندی فعالیت می کند. این مجموعه بر حسب نیاز صنایع مختلف، توانسته موفق به تولید و عرضۀ پلاستیک شیرینگ، فیلم استرچ و ... در ابعاد استاندارد شده اند.

خرید نایلون شیرینگ رولی

اکثر شرکت های تولید کنندۀ پلاستیک، اقدام به تولید نایلون شیرینگ رولی می نمایند چون نحوۀ استفاده کردن از آنها بسیار راحت می باشد. ویژگی بارز نایلون شیرنگ، داشتن خاصیت تغییر حالت این نوع پلاستیک تحت دمای بالای 160 الی 220 درجه سانتی گراد می باشد. در این صورت امکان بسته بندی وکیوم مانند پلاستیک را مهیا می نماید.

امروزه صنایع مواد غذایی، صنایع تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع تولید محصولات دارویی و ... از مزایای نایلون شیرینگ استفاده می کنند چون این نوع پلاستیک به عنوان یکی از پوشش های مناسب و با کیفیت جهت بسته بندی اقلام مختلف به شمار می رود.

از دیگر ویژگی های قابل توجه این نوع پلاستیک، می توان به داشتن قابلیت چاپ بر روی آن اشاره نمود. صنایع مختلف از مزایای پلاستیک شیرینگ جهت بسته بندی تکی و یا چند تایی و پکی محصولات استفاده می نمایند. با استفاده از این شیوۀ بسته بندی، امکان حمل و نقل محصولات به راحتی صورت می گیرد.

جهت سفارش اینترنتی  خرید نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ با ابعاد آماده و یا سفارشی می توانید با دفتر فروش شرکت ناب پلاستیک تماس بگیرید.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 567
نمایش همه
علاقه مندی ها ()