نایلون عریض از جمله نایلون های پرفروش بازار محسوب می شود. به دلیل ویژگی هایی که این نوع پلاستیک دارد، با عنوان نایلون عریض کشاورزی شناخته می شوند. نایلون عریض برخلاف نایلون های استرچ و شیرینگ تغییر حالت نمی دهند و دارای خاصیت چسبندگی نمی باشند. در واقع  نایلون عریض به عنوان پلاستیک ساده تولید شده و به بازار عرضه می شوند. بدین ترتیب جهت بسته بندی برخی از کالاها در شرکت های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند ولی در ادامۀ مقاله بیشتر به موارد کاربرد عمدۀ نایلون های عریض خواهیم پرداخت.

دریا پلاستیک یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نایلون های عریض و دیگر انواع نایلون بسته بندی است که فعالیت خود را در تهران راه اندازی نموده اند و توانسته اند با بهره گیری از مواد اولیۀ پلیمری با کیفیت، سطح کیفیت محصولات تولیدی مجموعۀ خود را ارتقاء ببخشند و همواره رضایت مشتریان را جلب نمایند.

ویژگی های نایلون عریض و موارد کاربرد آن

با توجه به مطالبی که در پاراگراف ابتدایی بدان اشاره نمودیم، پلاستیک عریض از جمله نایلون های معمولی است که به صورت رول در ابعاد و ضخامت های مختلف تولید و در دسترس صنایع مختلف قرار گرفته می شوند. همانطور که می دانید این نوع نایلون به دلیل نوع ساختاری که دارد، به عنوان عایق ضد آب، ضد اشعۀ ماورای بنفش و ضد الکتریسیته مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

کاربرد عمدۀ نایلون عریض در فعالیت های کشاورزی و جهت پوشش محیط گلخانه، بستن محیط های محصور و عایق مورد استفاده قرار گرفته می شوند. همچنین برای جلوگیری از نفوذ بارش باران و برف به داخل مصالح ساختمانی بر روی زمین، کالاهای انبار شده در فضای باز و مواردی از این قبیل به کار برده می شوند. تولید و پخش نایلون عریض به صورت رولی و با ابعاد مشخص انجا می گیرد.

البته مجموعۀ دریا پلاستیک علاقه بر تولید رول های آمادۀ نایلون عریض شفاف و مات، قادر به تولید و  فروش نایلون حبابدار و نایلون عریض سفارشی با قیمت ارزان تر از بازار می باشند.

 

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 606
نمایش همه
علاقه مندی ها ()