نایلون استرچ از جمله نایلون های رایج در بازار است که جهت امور بسته بندی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. با توجه به کاربرد گسترده ای که نایلون در صنایع مختلف دارد، این مقاله را به صورت اختصاصی به نحوۀ تولید و کاربرد  نایلون استرچ خواهیم پرداخت. اگر اطلاعات جامعی نسبت به این نوع پلاستیک ندارید، می توانید تا انتهای مقاله همراه ما باشید. فروش نایلون استرچ به صورت شفاف و رنگی عرضه می شوند.

دریا پلاستیک یکی دیگر از تولید کنندگان مطرح در حوزۀ نایلون های بسته بندی در تهران می باشد. این مجموعه جهت تولید نایلون های استرچ از مواد اولیۀ درجه یک استفاده نموده اند و همواره پاسخگوی سفارشات مشتریان در سراسر کشور می باشند.

نحوۀ تولید نایلون استرچ

جهت تولید نایلون استرچ از مواد اولیۀ پلی اتیلن که به صورت ذرات جامد هستند، استفاده می شود. برای تولید پلاستیک استرچ نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص تزریق مستقیم پلاستیک می باشد که بتوانند مواد پلی اتیلن را مذاب نموده و جهت انجام مراحل بعدی از آنها استفاده نمایند.

از مهمترین ویژگی های نایلون استرچ می توان به حالت کشسانی و انعطاف پذیری بالای آن اشاره نمود. از این رو به راحتی می توان جهت بسته بندی اجناس بزرگ از آن استفاده نمود. به همین دلیل از فیل استرچ جهت بسته بندی کالاها همراه با پالت استفاده می شود. از این رو این نوع پلاستیک با عنوان نایلون استرچ پالت نیز شناخته می شوند.

فروش نایلون استرچ به صورت رولی در ابعاد و ضخامت های مختلف صورت می گیرد. صاحبان مشاغل می توانند متناسب با نوع کالاهای که قصد بسته بندی آنها را دارند، در ابعاد و ضخامت مناسب، رول فیلم استرچ را تهیه نمایند.

جهت  خرید نایلون حبابدار ، نایلون استرچ، پلاستیک عریض، نایلون شیرینگ و غیره می توانید از طریق دریا پلاستیک اقدام نمائید.

دریا پلاستیک 

آدرس دفتر: تهران - بازار ۱۵خرداد - مقابل بازار آهنگران - بعداز بانک شهر سرای فولاد طبقه اول - پلاک ۱/۲

تلفن دفتر: ۰۲۱۳۶۰۵۶۱۶۲ - ۰۲۱۳۳۹۵۲۱۷۹ - همراه ۰۹۱۲۲۴۷۱۹۱۲ ۰۹۲۱۲۵۳۹۹۴۹ فرهادی

آدرس کارخانه: اتوبان ساوه خروجی شاهد شهر  انتهای شاهد شهر کوچه رضا پور کوچه زکات پلاک ۲۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 551
نمایش همه
علاقه مندی ها ()