ساک دستی سوزنی یکی از محبوب ترین انواع ساک دستی موجود در بازار می باشد. با توجه به طراحی که این نوع ساک دستی ها دارند، کاربرد آنها جهت حمل و جابجایی وسایل مختلف می باشد. امروزه توسط شرکت های تولید کنندۀ پارچه های اسپان باند یا سوزنی در ابعاد و طرح های مختلف تولید و عرضه می شوند. موارد کاربرد  ساک دستی سوزنی بسیار گسترده می باشد.

شرکت پارچینه به منظور برآورده نمودن نیاز بازار به محصولات اسپان باند، توانسته موفق به راه اندازی خط تولید تمام اتوماتیک ساک دستی سوزنی گردد. بدین وسیله توانسته اند در ارائه این محصولات به بازار مصرف پیشرو باشند.

طراحی و چاپ ساک دستی سوزنی

روش های متعددی جهت امور تبلیغات وجود دارد ولی طراحی و چاپ ساک دستی سوزنی بیشتر مورد استقبال صاحبان مشاغل قرار گرفته است. به عبارتی موارد کاربرد ساک دستی بسیار گسترده می باشد و این مسئله موجب شده تا از این وسیله به عنوان بیلبورد متحرک و سیار بهره گیرند. در نتیجۀ این موضوع مهم، امروزه شاهد سفارش تولید، طراحی و چاپ انواع ساک دستی سوزنی توسط صاحبان کسب و کار در سطح کشور می باشیم. بدین وسیله بتوانند از امکانات این نوع تجهیزات، جهت ارائه محصولات و کالاها به مشتریان استفاده نمایند.

البته درج لوگو، آدرس و شماره تماس و شعار تبلیغاتی بر روی ساک دستی پارچه ای بستر مناسبی برای تبلیغات فراهم می نمائید. این سبک از تبلیغات نتایج بسیار گسترده ای خواهد داشت چون دوام این نوع ساک دستی بالا می باشد و از آن برای مدت زمان طولانی استفاده می شود.

قیمت ساک دستی سوزنی به گرماژ پارچه، طرح ساک دستی، طراحی و کیفیت چاپ آن خواهد داشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ سفارش تولید ساک دستی سوزنی و چاپ ساک پارچه ای می توانید با گروه تولیدی پارچینه تماس بگیرید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 612
نمایش همه
علاقه مندی ها ()