نایلون حبابدار یکی از نایلون های بسیار مهم در صنعت بسته‌ بندی است که با استفاده از آن می توان کاوری ارزان قیمت را برای محصولات به وجود آورد که ضربه گیری بسیار بالایی داشته و از کالا ها به خوبی حفاظت می‌کند. نایلون های حبابدار دارای سطحی متشکل از حباب های ریزی هستند که از هوا پر شده و به منظور ضربه گیری در آن تعبیه شده است. قیمت نایلون حبابدار بسیار مناسب بوده و همین امر موجب شده که تولیدکنندگان برای انواع کالاها حتی برای کالا های ارزان قیمت نیز از نایلون حبابدار بهره ببرند. نایلون حبابدار برای بسته بندی محصولات چوبی، مبل ها، لوازم خانگی، بسته های صنعتی، لوازم الکترونیکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

در فروشگاه باران پلاست قیمت نایلون حبابدار بسیار مناسب در نظر گرفته شده تا شما مشتری گرامی بتوانید به راحتی خرید نایلون حبابدار را انجام دهید و از خریدتان رضایت داشته باشید.

لیست قیمت نایلون حبابدار ضربه گیر

باران پلاست به جهت فروش بی واسطه ، قیمت گذاری بسیار ارزانی را برای نایلون حبابدار انجام داده و این فروشگاه در کنار کیفیت بالای محصولاتش، قیمت نایلون حبابدار را بسیار مناسب تر از فروشگاه های دیگر در نظر گرفته است. قیمت فروش نایلون حبابدار یا نایلون ضربه گیر با توجه به مواد اولیه پلی اتیلنی آن در نظر گرفته می‌شود که معمولاً قیمت آنها بر حسب کیلوگرم برآورد می گردد. با توجه به وضعیت اقتصادی امروز، قیمت انواع متریال بسته بندی تغییراتی را دارند که باران پلاست با مدیریت عرضه محصولاتش توانسته قیمت‌ های بسیار مناسبی را در نظر بگیرد.

برای خرید نایلون حبابدار ضربه گیر دو لایه به فروشگاه باران پلاست مراجعه نمایید ، این مرکز معتبر در جهت بهبود خدمات به مشتریان فروشگاه اینترنتی خود را طراحی نموده و شما میتوانید با اعتماد به این مرکز معتبر محصولات مورد نیازتان را خریداری نمایید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 572
نمایش همه
علاقه مندی ها ()