ساک پارچه ای از جمله انواع ساک دستی موجود در بازار می باشد. این نوع ساک ها از پارچه های بدون بافت اسپان باند تولید می شود. در واقع تولید ساک پارچه ای با گرماژ و ضخامت های 60 الی 90 گرمی تولید می شود که استانداردترین گرماژ تعیین شده برای تولید این محصول به شمار می رود. امروزه به راحتی می توان پارچه های نان وون را در بازار داخل خریداری نمود چون برخی از شرکت ها در حوزۀ تولید پارچه های سوزنی و ساخت ساک پارچه ای فعالیت دارند.

شرکت پارچینه نیز یکی از مجموعه های مطرح در حوزۀ تولید انواع ساک پارچه ای در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار توجه امکانات لازم در حوزۀ چاپ ساک های پارچه ای نیز به مشتریان خود ارائه دهد.

روش های تولید ساک پارچه ای و قیمت آن

روش های رایج برای تهیۀ ساک های پارچه ای عبارتند از روش دوخت با چرخ خیاطی، دوخت با چرخ های التراسونیک و دوخت با استفاده از خط تولید مکانیزه و اتوماتیک می باشد. بدین وسیله گروه های تولیدی متناسب با سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارند، می توانند از مزایای هر کدام از روش ها جهت تولید ساک پارچه ای تبلیغاتی استفاده نمایند.

خرید و فروش ساک دستی پارچه ای جهت حمل و نقل وسایل و کالاها به وفور مشاهده می شود. قیمت تولید ساک پارچه ای به عوامل متعددی از جمله ابعاد و میزان گرماژ یا همان وزن و ضخامت پارچه و ساک پارچه ای دارد. امروزه از روش اتوماتیک برای تولید ساک پارچه ای با تیراژ بالا استفاده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ سفارش دهی چاپ ساک پارچه ای و انتخاب نوع ساک دستی و دریافت خدمات چاپ ساک پارچه ای می توانید با کارشناسان گروه تولیدی پارچینه تماس حاصل فرمائید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 489
نمایش همه
علاقه مندی ها ()